HolgersEN Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Javel godtfolk...!!! Da jeg skal til Trondheim Torsdag 27. August. Så skal jeg ta meg en dagstur til Molde Fredag 28. August for og treffe noen veninnder der Så tenkte jeg om det var innteresse for et lite mini treff i Rosenes by? Har desverre ikke allverden med tid da jeg skal til Trondheim samme dag igjen, men er kopp kaffe ol. har jeg tid til MEN hadde vært kanon og truffet på likesinna når jeg er i byen Quote
gunsen Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 treffe noen veninnder der Hva vil det si???? 10-12 stykker :D Quote
Tonny Solem Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Javel godtfolk...!!! Da jeg skal til Trondheim Torsdag 27. August. Så skal jeg ta meg en dagstur til Molde Fredag 28. August for og treffe noen veninnder der Så tenkte jeg om det var innteresse for et lite mini treff i Rosenes by? Har desverre ikke allverden med tid da jeg skal til Trondheim samme dag igjen, men er kopp kaffe ol. har jeg tid til MEN hadde vært kanon og truffet på likesinna når jeg er i byen Hadde vært morro det , og jeg regner med at jeg stiller opp. Quote
HolgersEN Posted August 7, 2009 Author Posted August 7, 2009 treffe noen veninnder der Hva vil det si???? 10-12 stykker :D Et dusin :D Quote
Recommended Posts