Kent Rene W Johansen Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Skal spandere en helakkering pån . Og lurer på wald styling . :D/ Nå har jeg lagt ut flere bilder av bilen min . Også har jeg lagt ut 2 bilder med wald stylig . sån vill jeg att bilen skal se ut når den er ferdig . Bare jeg skal ha crom rundt hvindene og på kofferten å på speila . Er ikke wald styling sprekt da eller . :D/ :D/ Quote
Aussie Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Regner med at du er ett nytt medlem, så gratulerer med medlemskap og noe av det flotteste Mercedes har laget. Det er bare å pøse på med bilder av bilen og prosjektet. Quote
Helge Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Velkommen i klubben. Flott bil, det trengs ikke styling på denne. :D Lykke til med prosjektet. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 Velkommen til klubben Kent! Dette er en RÅ mercedes, med de rette fargekombinasjoner. Traff på Kent i Halden 16 mai i år på cruising, og lyden av den bilen kan få alt av hår til å reise seg. Quote
Stein Arnestuen Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Hva skjedde med denne? Er det denne som selges som delebil i Østfold? Quote
w201035 Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Er ikke wald styling sprekt da eller . :D/ :D/ Skikkelig harry på en klassisk grand touring spør du meg Gratulerer med flott bil. Quote
Recommended Posts