Dani mb Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Litt av et navn, men okey.... Den er lavd for familien Abu Dhabi... med 620 hester Tror ikke jeg skal si mye om den siden den er nok synlig. Men alt på denne bilen er modifisert. Alt fra dørhåntak til bremser. Ikke snakk om interiøret da Doble xenon lykter... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Av og til, så kan det bli litt væl mye ja. Dette var litt mer Pimp My Ride enn ART kunne ha levert, men spesielle ønsker å behov resulterer jo som kjent i resultatet HK ja, det får vi vel aldri nok av! Quote
Dani mb Posted August 4, 2009 Author Posted August 4, 2009 Av og til, så kan det bli litt væl mye ja. Dette var litt mer Pimp My Ride enn ART kunne ha levert, men spesielle ønsker å behov resulterer jo som kjent i resultatet HK ja, det får vi vel aldri nok av! He he... ikke bare litt heller... Quote
Dani mb Posted August 4, 2009 Author Posted August 4, 2009 UFFDA....det var ikke helt etter min smak Laaangt ifra min... Quote
TEH Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Likte rompa og sidene. Sidepipes og fronten var gyselig. En mer diskre farge i interiøret hadde helt klart gjort den mye mer attraktiv. Quote
Thomas Madsen Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Noen har tydeligvis for mye penger og litt for lite smak... Quote
Dani mb Posted August 4, 2009 Author Posted August 4, 2009 Noen har tydeligvis for mye penger og litt for lite smak... Ja, det blir ofte sånn når penger mister sin verdig... Quote
Recommended Posts