Dani mb Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Litt surt når du kommer ut og ser bilen din som denne... http://www.dagbladet.no/2009/08/04/nyheter/24/2400/innenriks/ulykke/7504750/ Den ser litt lavere ut enn før, sier fortvilt bileier til Dagbladet. Quote
T-boy Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Hadde definitivt blitt muggen ja, håper han var forsikret. Godt ingen ble skadd ihvertfall. Hadde det vært finere vær og flere ute kunne det gått riktig ille. Quote
HolgersEN Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Uff Uff Uff :( Hadde ikke vært serlig blid hvis det hadde vært en av mine biler Quote
Lorns Stavrum Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 Hadde det enda vært en bil som det finnes veldig mange av, men like ille for eier uansett Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 Hadde det enda vært en bil som det finnes veldig mange av, men like ille for eier uansett Ja, hadde det bare vært en bil det var mengder av. Usj, det der så utroooooooooooolig skipt ut Quote
RuneT Posted August 7, 2009 Posted August 7, 2009 Essa....Sjelden? Det er jo nesten like mange Jaguarer som det er Alfaer i dette landet..... Og vi er jo glad i mercer selv om det kryr av dem..... Mest synd på treet syns jeg Quote
Fredrik B Posted August 8, 2009 Posted August 8, 2009 Essa....Sjelden? Det er jo nesten like mange Jaguarer som det er Alfaer i dette landet..... Og vi er jo glad i mercer selv om det kryr av dem..... Mest synd på treet syns jeg Enig!!!! Quote
Recommended Posts