Guest Tor-Erling Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Anlegg. Har planer om og få opp et greit anlegg i bilen en 230 ce.1989 mod. Trenger lit trøkk i den da. (subb) og ellers tips på høytalere. Forsterkere har jeg. forsterker Mono. Harman Kardon CA-1500M. forsterker 4 kanals. Harman Kardon CA-470. Spiller. Alpine iDA-X100. Ipod+ pc. Quote
HolgersEN Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Ta ut førstehjelps skrinet i hattehyllen og legg inn en sub der, da får du bassen rett inn i bilen Slik hadde jeg i coupe`en jeg hadde Quote
Chriss Benz Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Eller gjør sånn som jeg gjorde med subben min, tok ut veggen mellom setene og bagasjerommet, lagde egen kasse så bassen kom inn gjennom armlenet. Da får du bass rett inn i cupéen og man får forover-sveis Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Eller gjør sånn som jeg gjorde med subben min, tok ut veggen mellom setene og bagasjerommet, lagde egen kasse så bassen kom inn gjennom armlenet. Da får du bass rett inn i cupéen og man får forover-sveis Var det du som hadde en tråd om det en gang? Hadde ikke du også en del bilder på det? Quote
Chriss Benz Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Eller gjør sånn som jeg gjorde med subben min, tok ut veggen mellom setene og bagasjerommet, lagde egen kasse så bassen kom inn gjennom armlenet. Da får du bass rett inn i cupéen og man får forover-sveis Var det du som hadde en tråd om det en gang? Hadde ikke du også en del bilder på det? Tror det bare var at jeg har lagt ut bilder av det på tråden om bilen min. Ligger en del bilder av anlegget mitt der Quote
Chriss Benz Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Ta ut førstehjelps skrinet i hattehyllen og legg inn en sub der, da får du bassen rett inn i bilen Slik hadde jeg i coupe`en jeg hadde Tenkte faktisk på det samme her om dagen, bytte ut førstehjelps skrinet med en 10" basser eller en skjerm hadde gjort seg Eller en forsterker til høytalerne i hattehyllen Quote
Guest Tor-Erling Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Hei. Takk for forslag. Men hvordan få ut førstehjelps skrinet.? Og hvordan få ut bak sette, står en rød hendel under sete. Men hvilken vei skal den. Quote
Hans-Petter Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 sku skrintet bakover mot bagasjerommet. lur det opp med en flatt jern. det står i et hakk fremme. du ser det hvis du kryper inn i bagasjerommet. bak setet drar den røde spaken frem mot fremsetet og dra setet rett opp om jeg ikke tar helt feil. Quote
Guest Tor-Erling Posted August 9, 2009 Posted August 9, 2009 Takker for svaret. Den røde hendelen skulle ned, da kom sete opp. Og førstehjelps skrinet var jo lett og få opp. Er de noen her som har bilder av montert anlegg i 230 ce. Med subb og helle pakka. Quote
Rolf Åge Posted August 10, 2009 Posted August 10, 2009 Hør med Vegardfx.. han har montert "litt" stereo i cupen sin http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=17263.0 Quote
Recommended Posts