Jump to content

s210 e320 cdi avantgarde

ole i

Recommended Posts

Jeg fikk kjøpt min Lorinser takspoiler via Stjerneservice. Tok laaaaaaaang tid fra jeg bestilte til jeg fikk den, men den var absolutt verd å vente på.

Alternativt kan du jo ta en telefon til Arne Roger Snapa (ARS trading) å høre om han kan hjelpe deg :D

da var 320en levert til lakkering skal ta fanger foran og bak,det blei og tatt full rust sjekk fant noe på taket så det blir lakkert på bos sin regning+ at a stolpen helt bak til venstre bak skjerm blir tatt 2 små blemmer der resten av bilen er rust fri,eneste som blir gjort er at alle fire dørene blir ordentligt vokset under pakning på toppen av dørene,bilen er lakkert opp igjen for 1 år siden eneste som ikke blei tatt da var taket og plastiken,lakkereren lovde meg at farge forskjell skulle det ikke bli så da håper vi den blir helt 100% :D

nei her er det liv her vet du gunsen :D men kjenner knut å de på bilskadesenteret der du var og han fiksa det enkelt å greit for meg,var vel der du var og snakka med en som heter helge hammre du tenker jeg ang din :lol:

Stemmer det var han Helge som jeg snakket med, så jeg skal dit 16 september, gjør det i forbindelse med jobbreise til Oslo noen dager, hmm skjønner du har dei riktige kontaktene, flink gutt :D :D :D

da har 320en kommet hjem fra lakkering,tak begge stolpene over dørene fanger foran og bak pluss hele bilen er saumfart for rust,de fant litt under noen pakkninger på toppen av dørene derfor er alle dørene rengjort og epoxybehandlet under pakkning pluss hatt på mye god stoff så det tyter ut over alt. :Dså da er det bare å få gitt den en god vask og så kommer det bilder da :lol: