ole i Posted August 29, 2009 Author Share Posted August 29, 2009 der har vi noe interisant ja takk takk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Pedersen Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Bør sjekkes med selger om denne er til pre- eller post facelift. Det er litt forskjell på knekken fra tak til bakluke, så dem passer ikke om hverandre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole i Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 takk marko det hadde jeg ikke tenkt på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Jeg fikk kjøpt min Lorinser takspoiler via Stjerneservice. Tok laaaaaaaang tid fra jeg bestilte til jeg fikk den, men den var absolutt verd å vente på. Alternativt kan du jo ta en telefon til Arne Roger Snapa (ARS trading) å høre om han kan hjelpe deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole i Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 takk for alle gode svar men da spør jeg i samma slengen jeg om det er noen som kansje har en liggende og slenge i garasjen og jeg. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole i Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 da var 320en levert til lakkering skal ta fanger foran og bak,det blei og tatt full rust sjekk fant noe på taket så det blir lakkert på bos sin regning+ at a stolpen helt bak til venstre bak skjerm blir tatt 2 små blemmer der resten av bilen er rust fri,eneste som blir gjort er at alle fire dørene blir ordentligt vokset under pakning på toppen av dørene,bilen er lakkert opp igjen for 1 år siden eneste som ikke blei tatt da var taket og plastiken,lakkereren lovde meg at farge forskjell skulle det ikke bli så da håper vi den blir helt 100% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Har du vært til Hønefoss og fått tatt rustsjekken , og allerede levert den ned igjen til Hønefoss ?. Stille på Geilo for tiden eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole i Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 nei her er det liv her vet du gunsen men kjenner knut å de på bilskadesenteret der du var og han fiksa det enkelt å greit for meg,var vel der du var og snakka med en som heter helge hammre du tenker jeg ang din Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 nei her er det liv her vet du gunsen men kjenner knut å de på bilskadesenteret der du var og han fiksa det enkelt å greit for meg,var vel der du var og snakka med en som heter helge hammre du tenker jeg ang din Stemmer det var han Helge som jeg snakket med, så jeg skal dit 16 september, gjør det i forbindelse med jobbreise til Oslo noen dager, hmm skjønner du har dei riktige kontaktene, flink gutt :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole i Posted September 9, 2009 Author Share Posted September 9, 2009 da har 320en kommet hjem fra lakkering,tak begge stolpene over dørene fanger foran og bak pluss hele bilen er saumfart for rust,de fant litt under noen pakkninger på toppen av dørene derfor er alle dørene rengjort og epoxybehandlet under pakkning pluss hatt på mye god stoff så det tyter ut over alt. :Dså da er det bare å få gitt den en god vask og så kommer det bilder da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts