Jump to content

s210 e320 cdi avantgarde

ole i

Recommended Posts

da var s211 320 cdien solgt til fordel for en s210 e 320 cdi 2002 model med kun 137 000 km på tellern,grunnen for dette er at jeg har en s211 e280 cdi 4matic og vi trenger enda en bil her på huset til privat bruk mest sannsynligt en b klasse derfor ned fra en 211 til en 210 bil.bilen er kjøpt ny i norge med kun 1 eier siden ny og er strøken alle dører bakluke + frem skjermer er nytt for ca 1 år siden,bilen blei da hel lakkert først 2 komponent epoxy behandlet så grunnet og så lakkert,har hatt bilen på full naf test og denne er 100% rust fri så la oss håpe det forblir sån :D...

25_-1544819592.jpg

25_-835130907.jpg

25_2109207096.jpg

25_-1798314474.jpg

25_-1908413961.jpg

25_-798168860.jpg

tror ikke detta ser så verst ut eller hva tror dere gutter og jenter utstyrsliste kommer :lol:

takk takk gutter ja den skal være 100% men for sikkerhets skyld kjører jeg den innom til rune på bilsenteret på gol for en sjekk :lol: 8)

kommer nok oen oppdateringer av en del ting og her som jeg vil ha gjort med den så følg med :lol:

takk takk gutter ja den skal være 100% men for sikkerhets skyld kjører jeg den innom til rune på bilsenteret på gol for en sjekk :lol: 8)

kommer nok oen oppdateringer av en del ting og her som jeg vil ha gjort med den så følg med :lol:

Sitter og venter her som ei varpesjuk høne på oppgraderinger jeg (eller varpesjuk røyskatt da) :lol:

Hmm må¨si du kan overraske ,trodde ikke du kom til å selge s 211 din, den var jo rimelig strøken da, men skal du ha en bil til så skjønner jeg det :D, du får stikke innom butikken så jeg får skue bilen live :D, men ikke i morra for nå er det SALG SALG og ATTER SALG :D

takk takk syver katta og øhn ja bilen er bare så utrolig pen og vannvittig god å kjøre,og gunsen kommer innom en dag jeg og ja gunsen her trengs det en bil til når drosja går for fullt og frua er på farten så må jo han far sjøl ha litt å kose seg med da :lol: :lol:

og dessuten så har jeg i grunnen altid likt 210 bilene særdeles godt har jo hatt noen av de før,å må få sagt det bort sett fra rust så har de gått feil fritt kun service det er ikke løyn en gang,den siste jeg hadde var i mitt eie i 2 år og uten om dekk og diesel så hadde jeg ca 10 000 kroner i service utgifter og det som kalles reparasjoner så  det må jeg si meg fornøyd med derfor valgt jeg nå en 210 bil igjen,kunne jo selvfølgeligt behold 211en og lånt penger til en pen b klasse nå slapp jeg det. :D

da har bilen vært inne på full sjekk av alt mellom himmel og jord det være seg for/bakstilling sammt full sjekk for å se etter rust,men bilen er 100% som først antatt,har bestillt prosjektor tåkelys pluss ny spiller med interface så rattkontrollen virker og ipod tilkobbling detta må vel bli sån nogenlunde bra vel eller??? :D :D :D

da har bilen vært inne på full sjekk av alt mellom himmel og jord det være seg for/bakstilling sammt full sjekk for å se etter rust,men bilen er 100% som først antatt,har bestillt prosjektor tåkelys pluss ny spiller med interface så rattkontrollen virker og ipod tilkobbling detta må vel bli sån nogenlunde bra vel eller??? :D :D :D

WWW.MAGISK-BRA.COM :D :D :D

• 3 weeks later...

Bilen din er rålekker Ole , jeg fikk gleden av å prøve den på mandag og til min store overraskelse så har 210 320 cdi mindre motorstøy i kupeen enn min 211 320 cdi :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Da tror jeg det er noe galt med din 211 Gunsen. Jeg hadde S210 320 cdi før min nåværende S211. Det er veldig liten forskjell i innvendig motorstøy på på disse bilene. Skulle jeg mene at det var noen forskjell, så er det mindre støy i S211. Veldig lite forskjell, men det bråker ihvertfall IKKE mere i 211`n  enn det 210`n gjorde.

Sikker på at du ikke har hull ett sted?? Med hull mener jeg en gummigjenomføring som har sklidd ut eller no?? Har opplevd at gummimansjett rundt rattstammen på en 210 hang å slang engang. Skal ikke være store hullet i torpedovegg før det blir MYE lyd/støy inn i kupeen. Verd å sjekke.  :o

takk takk jørn gunsen terje og alle dere andre,når det gjelder motorstøy så var det det første som slo meg faktisk når jeg overtok 210 at det faktisk var mindre en i 211en,jeg fortalte det til gunsen og han var faktisk enig etter han var ute å prøvde den en tur så ikke vet jeg men det er det vi har opplevd selv. :lol: :lol:

Gratulerer med nydelig e320! Jeg har kjørt en slik S210 før, og synes motoren er perfekt til bilen.

Mulig jeg har spurt før, men hva slags oppsett har du på hjulene? Felgene har en offset som gir stilig krumning inn mot senteret... Kunne godt tenke meg slike på S211-en min. Tar gjerne også imot tips om hvor felgene er kjøpt også  :D

Bilen din er rålekker Ole , jeg fikk gleden av å prøve den på mandag og til min store overraskelse så har 210 320 cdi mindre motorstøy i kupeen enn min 211 320 cdi :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Da tror jeg det er noe galt med din 211 Gunsen. Jeg hadde S210 320 cdi før min nåværende S211. Det er veldig liten forskjell i innvendig motorstøy på på disse bilene. Skulle jeg mene at det var noen forskjell, så er det mindre støy i S211. Veldig lite forskjell, men det bråker ihvertfall IKKE mere i 211`n  enn det 210`n gjorde.

Sikker på at du ikke har hull ett sted?? Med hull mener jeg en gummigjenomføring som har sklidd ut eller no?? Har opplevd at gummimansjett rundt rattstammen på en 210 hang å slang engang. Skal ikke være store hullet i torpedovegg før det blir MYE lyd/støy inn i kupeen. Verd å sjekke.  :o

Hmm skal ikke kuppe tråden din Ole, men tror jeg må prøve en annen s 211 320 cdi, men for å si det sånn, vi snakker ikke om BRÅK :lol:,forskjellen er marginal, men skal sjekke det med hull en eller annen plass :?

stjerneglis:har hatt det på de fleste bilene mine det går først og frems på å finne en felg du ser bygger utover fra senter mot kant så går det på innpresset er bilen feks godkjent med 35 innpress kan du gå 5 opp og 5 ned,dvs går du 5 nd til 30 i innpress bygger felgen mer ut i hjulbuen,altså lavt innpress bygger ut over høyt innpress bygger innover.forøvrikt heter de felgene der bremen og komer fra dekkpartner. :D

gunsen:det går nok kjempe bra tror ikke verken jeg eller du blir døv av den grunn. :lol: