Guest Marius Thorsen Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 Hei, Jeg har en s211 som har blitt syk i sentrallåsen, låsen på førerdøra fyker opp og ned en del ganger før den kommer til ro, og da kan den like gjerne være låst som åpen. Er det noen kloke hoder der ute som har noe forslag til diagnose. Har hatt av dørtrekk og sjekket kabler med finner ingen feil på disse. Marius Thorsen Quote
Dani mb Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 Hei, Jeg har en s211 som har blitt syk i sentrallåsen, låsen på førerdøra fyker opp og ned en del ganger før den kommer til ro, og da kan den like gjerne være låst som åpen. Er det noen kloke hoder der ute som har noe forslag til diagnose. Har hatt av dørtrekk og sjekket kabler med finner ingen feil på disse. Marius Thorsen Mellom 2003 og 2004, hadde 211'en en del barnesykdom, bla låse problemer har jeg hørt! I noe tilfeller, måtte hele låsesytemet byttes. Kanskje det er noe du kan få på garanti?? Quote
Chriss Benz Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 Hei, Jeg har en s211 som har blitt syk i sentrallåsen, låsen på førerdøra fyker opp og ned en del ganger før den kommer til ro, og da kan den like gjerne være låst som åpen. Er det noen kloke hoder der ute som har noe forslag til diagnose. Har hatt av dørtrekk og sjekket kabler med finner ingen feil på disse. Marius Thorsen Dra til et sted hvor de driver med sentrallåser og lignende, få de til å kode om låsen/nøklene. Jeg hadde noen trykkere som ikke fungerte som de skulle, så jeg fikk de kodet på nytt og med bra resultat. Kan hende det funker i ditt tilfelle Quote
Recommended Posts