JonArne Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Begynner og bli litt nervøs jeg.. Dette er ca 1km fra der jeg bor :S http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=565303 Quote
Thomas Madsen Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Hehehe, men du har da ingen venner så du har ikke noe å bekymre deg for Quote
JonArne Posted August 2, 2009 Author Posted August 2, 2009 Hehehe, men du har da ingen venner så du har ikke noe å bekymre deg for så sant så sant.. eneste som kan ta livet av meg er vel bilen ^^ Quote
FrodeS Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 "drap på venn" , er ikke det en selvmotsigelse? Uansett en stygg sak, og man kan virkelig lure på hva som går av folk. Quote
JonArne Posted August 2, 2009 Author Posted August 2, 2009 "drap på venn" , er ikke det en selvmotsigelse? Uansett en stygg sak, og man kan virkelig lure på hva som går av folk. litt mer komplisert enn som så.. Det er faktisk en som har drept storebroren sin.. Ikke en venn Quote
Recommended Posts