Fredrik B Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Du vurderer ikke å gi ett lite fotokurs til oss andre "bil-bilde-frelste" da Geir.. Nydelig... Hva skal jeg si`? Desverre er det ikke annet enn øving, øving, øving og atter øving som gjelder. Har tatt bilder, da forøvrig av motoriserte kjøretøy i mange år nå, og fremdeles har jeg laaaangt igjen. Ingen blir utlært i dette gamet Mer! GLeder meg til jeg har like lang farts tid som deg. Er først treffet med kjøring jeg er på, så er så nybegynner som man kan få det på bilder av kjøretøy i bevegelse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen W Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Viper, jeg har sagt det før, og gjentar gjerne. Du har tatt mange flott bilder. Rekka med W201 i svarthvitt er jo helt kanon! Ingen blir utlært i dette gamet Dessuten er jo læringen en del av moroa med foto! Alle som vil, burde kjøpe seg et SLR, og kanskje en bok for å bli kjent med det grunnleggende, og så er det bare å knipse i vei. e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Halvorsen Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Er det noen som har et bilde av min bil fra banekjøringen? Hadde vært morsomt med et actionbilde fra banen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Rekka med W201 i svarthvitt er jo helt kanon! Dersom det er denne rekka du mener så har faktisk en w124 klart å lure seg inn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen W Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Flott bilde dette også, men jeg tenker på oppstillingsbildet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Der er det jo en haug med forskjellige biler, alt fra 140, 124, 203, 210..... ikke så lett å se, men veldig lett for oss som var der...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen W Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Jajajaja, bildet er flott, og det var det jeg ville fram til. E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Helt enig, måtte bare trekke litt i deg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen W Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Det går bra det. Fine videosnutter av bilen din også. e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Lillebror har klippet til video Ble litt tøff! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Her er en liten video kun av Frodes vogn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 he he, Frode har en sleeper med DTM lyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen W Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Strøken S124 stor sekser er så fett ass! Jeg blir helt svimmel. e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Var ute på en kjøretur med Frode i går kveld. Oppsettet er meget bra og motoren har kjekk karakteristikk som trekkere hardere og hardere ettersom rpm stiger. Beklageligvis er vogna såpass godt isolert at man hører knapt innsugslyden i forhold til utsiden. Uansett, disse herregårdsvognene er tunge og trenger litt power for å ikke tape street-cred ovenfor turbo lada 1800cc japser. Ja.... jeg sier ikke mer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 He, he, takker for positiv "omtale" og film av Geir, helt ypperlig.! Det blir nok en form for overlading, men om det blir nå i vinter eller til neste år er usagt, tiden vil vise..... uansett så må jeg få ut det jeg skal ha av krefter nå som sugemotor og bli litt mer "dreven" i å mappe datasprut, men så langt er det gøy og ting virker.... Den veier tross alt 1760kg uten fører så mer power må til hvis dette skal begynner å flytte på seg......og så må føreren bli bedre også, slik at vi kan få opp farten rundt Våler til neste år.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts