Jump to content

Bilder fra vålerbanen 01. august 2009


FrodeS

Recommended Posts

Du vurderer ikke å gi ett lite fotokurs til oss andre "bil-bilde-frelste" da Geir.. :D Nydelig...

 

Hva skal jeg si`? Desverre er det ikke annet enn øving, øving, øving og atter øving som gjelder. Har tatt bilder, da forøvrig av motoriserte kjøretøy i mange år nå, og fremdeles har jeg laaaangt igjen. Ingen blir utlært i dette gamet :)

 

Mer!

 

 

GLeder meg til jeg har like lang farts tid som deg. Er først treffet med kjøring jeg er på, så er så nybegynner som man kan få det på bilder av kjøretøy i bevegelse :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Viper, jeg har sagt det før, og gjentar gjerne. Du har tatt mange flott bilder.

 

Rekka med W201 i svarthvitt er jo helt kanon!

 

Ingen blir utlært i dette gamet

 

Dessuten er jo læringen en del av moroa med foto!

 

Alle som vil, burde kjøpe seg et SLR, og kanskje en bok for å bli kjent med det grunnleggende, og så er det bare å knipse i vei.

 

 

e

 

Link to comment
Share on other sites

Var ute på en kjøretur med Frode i går kveld. Oppsettet er meget bra og motoren har kjekk karakteristikk som trekkere hardere og hardere ettersom rpm stiger. Beklageligvis er vogna såpass godt isolert at man hører knapt innsugslyden i forhold til utsiden. Uansett, disse herregårdsvognene er tunge og trenger litt power for å ikke tape street-cred ovenfor turbo lada 1800cc japser. Ja.... jeg sier ikke mer...

Link to comment
Share on other sites

He, he, takker for positiv "omtale" og film av Geir, helt ypperlig.! :lol:

 

Det blir nok en form for overlading, men om det blir nå i vinter eller til neste år er usagt, tiden vil vise..... uansett så må jeg få ut det jeg skal ha av krefter nå som sugemotor og bli litt mer "dreven" i å mappe datasprut, men så langt er det gøy og ting virker.... :P

 

Den veier tross alt 1760kg uten fører så mer power må til hvis dette skal begynner å flytte på seg......og så må føreren bli bedre også, slik at vi kan få opp farten rundt Våler til neste år.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...