Enebakk Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 Har fått mer å mer lyst på G-wagen men har ikke så veldig greie på de bilene, vis det er noen som har noe tips å komme med så er det bare å skrike ut Sikler litt på den her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18346466 er det noen som har noe kjennskap til den bilen? Men åssen er 350 turbodiesel i G? har hørt lest litt forskjellig Quote
gunsen Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 Prisen var ihvertfall stiv nok for en 13år gammel G-wagen , i overkant spør du meg, men noen som spør meg , neppe Quote
Roger H. Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 Sjekk om fremhjulslagrene har fått noe service. De skal fettes opp iallefall hvert andre år.. De er grisedyre å skifte... Det er svært dyre deler til disse bilene, så vær nøye når du går gjennom det tekniske.. Quote
FrodeS Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Sett tråden min under "på siden" der jeg spør om "G som hverdagsbil" ? Quote
Recommended Posts