Tonny Solem Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 Så denne inne på finn.no , og lurte på om dette kunne være noe for meg. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18000998 Jeg har idag Audio20 , og det hadde vært morro med navigasjon , selv om det er den billige utgaven. Koster jo bare 1400 kr , er det så billig at det er tvilsomt , eller er det ok ? Er det bare så enkelt å bytte som det står i annonsen , eller går det ikke. Har som sakt Audio 20 , og lurer derfor på om det er bare å hive ut den og stappe inn Aps50 og bare å begynne å bruke den uten noe mere dill dall ? Comand er vel sikkert svindyrt og mye arbeid å bytte ? Quote
Tonny Solem Posted August 7, 2009 Author Posted August 7, 2009 Er det ingen som har oppgradert sitt anlegg her . ? Quote
Guest Challenger Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 Var inne på samme tanken selv,ved og bytte ut eksisterende audio 20 til Aps 50. MEN, etter samtale med Oslo bilstereo som kjenner disse anleggene godt og har mange av jobbene for Berten O Steen,ble jeg frarådet å bytte. For det første er det mindre display på Aps 50,samt at lydbilde ikke er bedre en tidligere Audio 20 som sitter i bilen. Skal man først bytte,ble det anbefalt og gå for den største utgaven fra Harman Kardon. Problemet her er at det ikke ligger ferdig ledningsnett i din bil,så dette må også skaffes og trekkes på nytt. I tilegg er det mange komponenter som tilkommer og koster en haug av penger. Om du har alle komponenter som behøves inklusive ledningsnett,koster bare monteringen 4000,- Lykke til! Quote
Recommended Posts