Odd Sigurd Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Hei Har nettopp gått til innkjøp av en 240/2000 mod,kjempebil å kjøre synes jeg.Er det noen som har god erfaring med samme type og hva jeg eventuellt må passe meg for.Rust garantien er gjennomført og den ser bra ut Quote
George Posted August 8, 2009 Posted August 8, 2009 Heia kjenner ikke til motoren så godt, men det er vel en diesel? hvis rusten er OK så er jo det meste i boks da det er nettopp rusten som kan være plagen med disse bilene.. har selv vært gjennom en god periode med bytting av mange dyre slitedeler, men dette er nok noe som kommer på de fleste biler som begynner å eldres ellers er det en egen tråd for tips om 210 http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=11953.0 Quote
Odd Sigurd Posted August 15, 2009 Author Posted August 15, 2009 Det er bensin motor,virker veldig bra,fint holdt og har nettopp hatt den til lakkering for å ta noe steinsprut på panseret :Dså nå er den nesten 100%,skulle bare hatt noen andre felger til den Quote
Recommended Posts