Odd Magne Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Har kjøpt en 180 C selektion utgave med mye utstyr.Er en 2000 modell med mye utstyr. Er tip-tronic kasse. Har i det siste komt lys inni mellom på Bas-ESP på instrument panelet. Noen som vet kvifor dette kommer på? Quote
Dani mb Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Noen ganger er på grunn av hjulene foran!! Fikk det på min CLK engang, så var det å vri ratt helt til venstre, og helt til høyre, rett opp hjulene, stoppe bilen, ta ut nøkkelen og låse døra og starte bilen igjen. Og da var den vekk for alltid!! Litt magi... Quote
Odd Magne Posted July 31, 2009 Author Posted July 31, 2009 Har prøvd det med å svinge hjula,men ikke noe forandring der. Dette skjer etter at jeg har kjørt omtrent 200 m. Stopper da bilen og da er det borte. Hva kan gjøre dette? Quote
Odd Magne Posted August 1, 2009 Author Posted August 1, 2009 Dette skjer når jeg girer opp eller ned med tip tronic kassa. Hvis jeg berre kjører som normalt skjer det ikke. Quote
Odd Magne Posted August 1, 2009 Author Posted August 1, 2009 Lurer faktisk på om oljestand på kassa kan vere litt lave og at det er difor det skjer. Quote
Thomas Madsen Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 Prøver på å legge inn ett sitat her jeg.... Bremselys bryteren må byttes Dette er meget mulig den direkte årsaken, dette er ikke noen kjempedyr sak å bytte heller... Slår ut på min også en sjelden gang i mellom og det kan være par ting har jeg fått beskjed om.. 1 bremselysbryteren som må byttes.. 2 ABS sensorene... Quote
Recommended Posts