HolgersEN Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Da følger en ikke med gitt og stoler blindt på navien :lol: :lol: :lol: http://www.aftenbladet.no/utenriks/1058152/Her_er_en_sann_svenskevits.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 He he he, heitaste, er det mulig. Har selv navi som følgesvenn, og det er kanskje en idè uansett å ta med seg å lese gjennom ett kart før man drar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 En fordel er det jo å taste inn korrekt stedsnavn. Men jeg vil likevel på det sterkeste anbefale å bruke papirkart som et supplement. Hadde en episode i Italia i fjor der vi ble loset oppover en fjellovergang, og til slutt fikk beskjed om å svinge inn på denne veien. Naturlig nok valgte vi å ignorere beskjeden, og fortatte til tross for et vanvittig mas fra navien om å "make a U-turn when possible" Når vi i ettertid sjekket kartet hadde vi kjørt en omvei på 6-7 mil, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 En fordel er det jo å taste inn korrekt stedsnavn. Men jeg vil likevel på det sterkeste anbefale å bruke papirkart som et supplement. Hadde en episode i Italia i fjor der vi ble loset oppover en fjellovergang, og til slutt fikk beskjed om å svinge inn på denne veien. Naturlig nok valgte vi å ignorere beskjeden, og fortatte til tross for et vanvittig mas fra navien om å "make a U-turn when possible" Når vi i ettertid sjekket kartet hadde vi kjørt en omvei på 6-7 mil, Har opplevd slikt selv også, hvor navi (tomtom) skal ha meg inn på kjerreveier osv, dette gjelder spes i utlandet. Sist i Frankrike hvor vi kjørte litt rundtom i Gorges du Verdon. Veien var en sti som gikk rett ut og ned en stupbratt skråning... Men ellers har den ført meg riktig uansett, tilogmed til ett lite hotell ytterst på odden til Sirmione i Lagua de garda. Anbefaler disse stedene hvis dere er i "nærheten" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted July 28, 2009 Author Share Posted July 28, 2009 Hadde jeg funnet ut at jeg hadde bomma så kraftigt som disse Svenskenne, så tror jeg at Danmarksferie er nok for meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts