Fredrik B Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Noen som har sett traileren på den nye Norske filmen Snarveien? [flash=200,200]http://www.adressa.no/tv/?id=11189 Så ut til at de hadde ett godt bilvalg Quote
FrodeS Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Noen som har sett traileren på den nye Norske filmen Snarveien? [flash=200,200]http://www.adressa.no/tv/?id=11189 Så ut til at de hadde ett godt bilvalg Jeg regner med det var denne som ble stjålet for litt sida, og så dukket opp igjen. Så ut som en artig film Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Se der ja, der var den tilbake. Prøve å få med seg den filmen der Quote
iNDiANER Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Jeg så filmen i går. Skal ærlig innrømme at det var bilen som opptok min oppmerksomhet. Så ut som et veldig fint eksemplar. Ser ut som det er en 1982-modell 300 TD. Motorduren virket reell, men jeg var sikkert den eneste i kinosalen som stusset fælt over den snåle kinne-lyden fra starteren, da bilen ikke ville starte. Blir nødt til å være fordi det sjelden var motorproblemer med disse bilene, og at de selv måtte konstruere det Litt stilig med så fete tidsriktige aluminiumsfelger også! Er usikker på hva slags girkasse som sitter i denne bilen, men det skulle ikke forundre meg om de har konstruert en hoppstart i gir med automatgir Quote
Fredrik B Posted August 12, 2009 Author Posted August 12, 2009 Noen som har sett den å kan komme med litt kritikk FILMMESSIG Lyrer på om det er verdt å ta turen på kino for å se den. Det er jo så få filmer som er det nå til dags. Quote
iNDiANER Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 Noen som har sett den å kan komme med litt kritikk FILMMESSIG Lyrer på om det er verdt å ta turen på kino for å se den. Det er jo så få filmer som er det nå til dags. Personlig er jeg ikke noen fan av skrekkfilmer, men den var helt grei. Quote
Fredrik B Posted August 15, 2009 Author Posted August 15, 2009 Da var jeg å så den, var ABOSLUTT IKKE skummel, men var fin film med underholdningsverdi. Kansje ikke verdt å gå på kino for å se, men den kan godt beskues hjemme. Men jeg lurer litt på hva som skjedde med den trønderske fangen som vi aldri fikk se noe mer enn på TV skjermen... Hmm Quote
Guest 1042 Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 Da var jeg å så den, var ABOSLUTT IKKE skummel, men var fin film med underholdningsverdi. Kansje ikke verdt å gå på kino for å se, men den kan godt beskues hjemme. Men jeg lurer litt på hva som skjedde med den trønderske fangen som vi aldri fikk se noe mer enn på TV skjermen... Hmm sitter værfast i Våler der store deler av filmen ble spilt inn.. Quote
Recommended Posts