Guest Steinar Lindberg Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Noen som har peiling på hvor man kan få tak i slike "bånd" til å pynte en bil som skal brukes til å kjøre et brudepar? Du vet.. akkurat som en julepresang...
Alexander Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Det er visstnok vanlig silkebånd som blant annet Oslo Blomsterservice leverer. Mester Grønn butikkene rundt om kan bestille inn til deg.
bska Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Alternativ kan du stikke innom såkalte 'hobby' butikker. Slike bånd likker ikke alltid der de skal når man kommer opp i fart. Unngå luftstrekk, legg det heller nedpå lakken og bruk gjerne støtte tape der det passer. Stram godt, blir båndet fuktig så strekker det seg.
Guest Steinar Lindberg Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Takk for kjappe svar, gutter. Da skal vi se om vi får pakka inn en gammal SAAB til helga..
Guest Ronnie Westpold Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Takk for kjappe svar' date=' gutter. Da skal vi se om vi får pakka inn en gammal SAAB til helga.. [/quote'] Husk å ta med litt ekstra 2 taktsolje da steinar
Guest Steinar Lindberg Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Husk å ta med litt ekstra 2 taktsolje da steinar Hehe Skal gjøre det, Ronnie. Smøring er viktig. Lulelulelu...
Guest Ronnie Westpold Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Husk å ta med litt ekstra 2 taktsolje da steinar Hehe Skal gjøre det' date=' Ronnie. Smøring er viktig. Lulelulelu... [/quote'] Du har vel ikke fått gleden av å kjøre den til FRROOOOOOOLAND også
Guest Johan Stub Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Alle sybutikker har det båndet du leter etter. Husk å feste skramlet bak skikkelig - gjerne med ståltråd. Så det ikke faller av med en gang...
Guest Steinar Lindberg Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Vet ikke om den gamle SAAB'en klarer å dra noen blikkbokser jeg... Selv om de er tomme...
Guest 300TDT Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 ...er det virkelig noen som vil bli kjørt i en SAAB - DEN dagen i livet?
Guest Steinar Lindberg Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Vel.. når brudgommen er like lidenskapelig engasjert i klassisk SAAB, som folk her er engasjert i MB, så er vel det fullt forståelig vel...
Guest GammelGul Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Nå nå, Jeg hadde da faktisk min første biltur i en Saab. Jeg og min mor ble kjørt hjem fra klinikken i onkels totakter. Og det ble da folk av meg også.......
Guest Sondre B. Bjelland Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Nå nå' date=' Jeg hadde da faktisk min første biltur i en Saab. Jeg og min mor ble kjørt hjem fra klinikken i onkels totakter. Og det ble da folk av meg også....... [/quote'] Jeg ble kjørt hjem i en '85 VW Passat. Dét fikk jeg varige m\en av Jeg tenker på stakkars lillesøster som ble fraktet hjem i Ford Sierra. Det må ha vært fælt
Guest Robert.84 Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Nå nå' date=' Jeg hadde da faktisk min første biltur i en Saab. Jeg og min mor ble kjørt hjem fra klinikken i onkels totakter. Og det ble da folk av meg også....... [/quote'] Jeg ble kjørt hjem i en '85 VW Passat. Dét fikk jeg varige m\en av Jeg tenker på stakkars lillesøster som ble fraktet hjem i Ford Sierra. Det må ha vært fælt Fikk en god start på livet ble kjørt hjem i en 75 MB 250 (w114)
Guest Geggi Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Jeg har kjørt en del bryllupskjøring med mine biler.Silkebånd får en på sybutikker hvertfall, men et par dyrekjøpte erfaringer jeg har gjort er:Hvis båndet (f.eks. montert fra grillen og opp til hvert speil - i en slags V) ligger og slår i panseret under kjøring risikerer man riper. Jeg opplevde dette, men i mitt tilfelle regnet det og båndet ble ekstra tungt og lå og slo opp og ned i panseret. Etter at båndet var fjernet kunne en se hvor det hadde ligget og rubbing måtte til Gangen etter ville jeg unngå dette så da fikk jeg blomsterkitt som jeg la ut på panseret under båndet for å lime det fast. Problemet her var at etter at kitten var tatt av så fikk jeg ikke fjernet fettmerkene.... Polering måtte til Mulig at dobbelsidig tape hjelper?Så etter disse to tilfellene så kjører jeg kun hvis de ikke krever pynt.Skal kjøre neste helg forresten, og fikk nettopp en annen forespørsel også. Trodde det skulle bli slutt på telefonene etter at jeg kjøpte stasjonsvogn, men ser ikke slik ut....
Guest Geggi Posted August 6, 2005 Posted August 6, 2005 Ta det som et kompliment' date=' Geggi.. [/quote']Joda, jeg gjør jo det da. Synes det er hyggelig at jeg får slike henvendelser selv om jeg aldri har kringkastet at jeg gjør slik (før nå ...) Har vel blitt ca. 10 bryllupspar jeg har kjørt de siste 5 åra så det er jo ikke sååå mange heller.... (+ 3 som ikke ble aktuelle p.g.a. min "pyntenekt" )
Guest GammelGul Posted August 6, 2005 Posted August 6, 2005 Det er flere drosjekusker som får spørsmål om spesialturer.http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286015 Hmmhmmmm, har vi ikke medlemmer i Steinkjer tro?Apropos bryllupskjøring, jeg har også stilt bil til det. http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/13/barhaugen/subdet5.htm
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now