Ketil Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Da var bilen endelig hentet, kom over denne bilen igjennom en kamerat i texas. Foreldrene hans bor i England/Belgia og var inne på tanken om ny bil. De kjøpte bilen ny i 98 i texas og tok den med seg over til England 1 år etterpå. Den er så og si strøken, interiøret er helt strøkent og historien er topp. Alt er fulgt opp og den er kjørt fint. Kmstand er rett over 80 000km. Man hører INGEN knirkelyder i denne, hehe. Planen er å fikse en stripe på frontfanger, sette på 18" felger jeg har liggende og senke den 30mm. Da er den perfekt i mine øyer. Noen bilder, ikke mange enda. Kom hjem i går fra belgia. Hvis noen bil se bilder fra hele turen, så ligger de her: http://www.detailingbliss.com/forum/f47/my-new-sl500-cross-european-adventure-10628.html Quote
Øystein Wormdal Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Velkommen i klubben! Du har en fantastisk lekker bil - en riktig drømmebil Gleder meg til å se mer av denne. Quote
olepeder Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Gratulere med en utrolig flott bil. Håper å se den live. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Velkommen i klubben! Flott bil du har! Quote
Dani mb Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Gratis med ny bil Og velkommen skal du ha!! Den så riktig fin ut, med riktig farge både på eksteriør og interiør Vil gjerne se flere bilder av denne bilen!! Tror du at du kan få de små skiltene fra biltilsynet siden du har en amerikansk bil (med tanke på skilt størrelsen)?? Quote
Stian Stormyr Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Ser man det ja, så der ble det altså handel på deg. Gratulerer så meget, bilen ser kjempefin ut. Denne kommer du nok til å bli veldig glad i. Ser ut som du hadde en fin tur også.. greit å kombinere det med litt annet moro.. Quote
Ketil Posted July 21, 2009 Author Posted July 21, 2009 Takk for alle tilbakemeldinger Skal få lagt inn bilder underveis fra polering og etter bilder! Bilen har ALDRI vært maskinpolert. Quote
Ketil Posted July 26, 2009 Author Posted July 26, 2009 Felger er sendt til oppussing, hentes over neste helg! Håper å få tid til en skikkelig shine/detail av bilen! Skal også få på US lyktene foran. Noen tips om eksosanlegg til disse, som gir litt mer V8 lyd? Gjerne noe AMG, Brabus osv. Quote
Kjetil Halvorsen Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 Byttet bakerste potte hos Ferrita i Skien på min 500 SL. Fikk dobbelt ovalt utblås og etter min mening helt "riktig" lyd til bilen. Ble meget fornøyd! Quote
Ketil Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 Da er den blitt senket og gjort klar for vinterlagring: Quote
Alexander Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Den er utrolig flott denne bilen. Du må skrive litt om hva du la på før vinterlagringen også synes jeg... Quote
Thomas Madsen Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Akkurat kjøpt ?? Ikke av en som heter Bjørn vel ??? Quote
Lorns Stavrum Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 sitter å ser på bildene, og fikk en tanke om at mercedes passer i miljø, blir liksom aldri feil, uansett hvor man parkerer dette er en veldig pen bil Quote
Ketil Posted January 5, 2010 Author Posted January 5, 2010 Takk for kommentarene Bilen er kjøpt fra Belgia, så ingen Bjørn. Blir opplakkering av frontfanger til våren og finne nye felger. De jeg hadde funnet og pusset opp, ble selvfølgelig stjålet. Nå står bilen trygt og fint i garasjen! Quote
caaatooo Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 Gratulerer med en nydelig bil Har alltid hatt lyst på en R129 selv... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 Klarer du å vente med å sette på dem felgene der? Quote
Recommended Posts