Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja det ble det 124 på meg igjen da,men denne gang en stasjonsvogn.Bilen er en 1991 mod 230 med 310000 på tellern. :D

Denne har 3 eiere før meg og den siste eieren har hatt den i 8 år,fulgte med kvitteringer på alt av arbeid som er gjort på bilen di siste åtte åra som beløper seg til 92000kr :shock:Fargen er bornitt og er grå innvendig,men skal hente svart interiør i morra :D Utstyr på bilen er varmeseter foran,elektriske vinduer foran,automat,soltak,nøttetre,cruisecontrol,følte med 17 felger med nye dekk samt bra vinterhjul på orginale 8 hulls i 15.litt rust er det,men ikke noe farlig.Det verste er rundt anntena og under den ene baklykta :)Siden jeg fikk 45000kr for den andre w124 230 så sitter jeg igjen med en god slump penger å bruke på bilen :D

dscn0459.jpg

By vegard_b, shot with COOLPIX S520 at 2009-07-16

dscn0455.jpg

dscn0452f.jpg

dscn0457.jpg

dscn0458.jpg

Posted

Da har jeg fått gjort litt di siste dagene,fått bytta interiøret fra grått til svart og fått senka bilen sånn passelig 8)skal ta bilder i morra når jeg har fått vaska den.

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Posted

Da har det vært lenge siden uppdate her,men hatt mye å gjøre for tida :D Fått på nye sommerhjul 8 og 9 17 rh topline og fått tona alle sideruten med 35 prosent soting.

her er ett par bilder,skal få tatt flere til helga. :D

DSCN0461.jpg

DSCN0463.jpg

• 2 weeks later...
Posted

Har fått gjort litt i det fine være i dag. :D Fått vaska å rydda bilen innvendig,og shina den opp utvendig.vaska sommerhjula siden dette er vel siste helga før jeg legger om til vinterhjul.

DSCN0468.jpg

DSCN0471.jpg

Ingen tvil om ossen bil denne karen vil kjøre he he 8)

DSCN0467.jpg

Posted

Fin fin bil! :) Synd de nå har slutta å produsere disse felgene.

Synd de har sluttet å produsere BILEN, mener nå jeg. Har kjørt min mors W211 noen dager i påvente av min "nye" 124 etter at jeg solgte den forrige, og den gir ikke samme kompromissløse kvalitetsfølelse selv om det selvsagt er en mer avansert bil.

MVH Tore

Posted

Fin fin bil! :) Synd de nå har slutta å produsere disse felgene.

Synd de har sluttet å produsere BILEN, mener nå jeg. Har kjørt min mors W211 noen dager i påvente av min "nye" 124 etter at jeg solgte den forrige, og den gir ikke samme kompromissløse kvalitetsfølelse selv om det selvsagt er en mer avansert bil.

MVH Tore

Felgene er synd di har slutta å lage ja,er det noe som kler 124 så er det disse.

Får en følelse av kvalitet når jeg setter meg inn i bilen å lukker døra,så om man hadde ubegrensa med penger kansje man kunne lurt mercedes til å lage en 124 bil igjen :D

har forresten fått tak i 4 stykk RH topline igjen,2 stykk 9/17 og 2 stykk 10/17 :shock: ligger en post på felg.

• 4 weeks later...
Posted

Hei nå er det lenge siden jeg har vært her inne,men har gjort litt da den siste tida.har fått satt på vinterhjul :( og bilen skal eu godkjennes denne måneden så da må jeg rive av solfilmen på framrutene og sette på noen andre fjærer.har en bensin lekkasje og noen rustne bremserør som må byttes.Tenkte jeg skulle bygge noe greier til stereon å,er lissom bare slengt inn baki der :?Skal prøve å få tatt noen bilder snart.

• 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Lenge siden jeg har vært her nå,men har skjedd litt uheldige ting i det siste.har smelt høyre side på bilen framme,men er ikke noe kjpe ødelagt men trenger en skjerm å framfanger.

DSCN0495.jpg

DSCN0496.jpg

Kjøpte disse klarrglass lampene av frode s passa egentlig godt til farga på bilen.

DSCN0498.jpg

• 11 months later...
Posted

ja da er det leeenge siden uppdate her, men kan jo begynne der jeg slapp da. etter denne smellen ble bilen retta oppigjen.

DSCN0634.jpg

DSCN0635.jpg

sånn ble den da,så blei den eu godkjent i 2 år til Så kom jeg over noen 10/17 rh topline felger,så da ble det 9 framme og 10 bak

DSCN0784.jpg

DSCN0785.jpg

DSCN0787.jpg

DSCN0790.jpg

Så kom vintern i år,og skogens konge ville over veien,traff ikke elgen men valgte grøfta å der sto det en stor stein og mosa bilen på samme plassen som sist og der er vi nå,så er på utkikk etter ny bil

Posted

veit om ein 230 TE du kan få kjøpe jeg :D hehe dårlig motor og gir, og ikke særlig fin i lakken utvendig, men ikke den minste antydning til rust innvendig, jævlig fin i gulv og alt :)