Jump to content

Jeg har ikke ord..

CHARLIE

Recommended Posts

Jeg har ikke ord.. 

Nei, hva i all verden skal man si om slikt? Selv "utrolig" blir et for svakt uttrykk.

Den hovedsiktede, 40 år gamle Queen Antoinette, er i tillegg siktet for å ha ledet sekten i bønn om at Javon skulle gjenoppstå. I mars tilsto hun også barnemishandling med døden til følge - på betingelse av at Javon ikke gjenoppsto.

En betingelse som i rettslig forstand er vanskelig å stille, er jeg redd. Mon tro hva dommerne i saken må tenke.

Den hovedsiktede, 40 år gamle Queen Antoinette, er i tillegg siktet for å ha ledet sekten i bønn om at Javon skulle gjenoppstå. I mars tilsto hun også barnemishandling med døden til følge - på betingelse av at Javon ikke gjenoppsto.

En betingelse som i rettslig forstand er vanskelig å stille, er jeg redd. Mon tro hva dommerne i saken må tenke.

Tror ikke det skal være så vanskelig gitt, hvis du leser en gang til...

Hun Queen Antoinette har gått med på barnemisshandlig med døden til følge... med mindre sønnen ikke står opp fra de døde..... Så hvis stakkars kroppen kommer til live igjen, da er hun ikke enig i barnemishandlingen..

Mye syke folk rundt om gitt...

Definitivt ikke alle som egner seg som foreldre.

Jeg stusset litt over hvorfor moren måtte bli med politiet, mens faren ble tatt hånd om av barnevernet. Var han mindreårig?

Seriøst, har de ikke like mye ansvar og skulle bli tatt med av politi begge 2?