Stjernedama Posted July 15, 2009 Posted July 15, 2009 Har kjøpt meg felger i 20". Larson felger. Har nå 245/35-20 foran og 285/30-20 bak.Men bilen rister sånn og da særlig i over 95..Og da har jeg fått høre att mercedes ikke er så gla i Larson felger.. Hvorfor vet ei. Har avbalansert de rett. Endog gjort det 2 ganger... Dro og bytta til 18" med andre type felger og bilen er nå en engel og kjøre... Er det tilfelle at mercedes ikke vil ha Larson felger og i så fall hva skal jeg kjøpe for vil jo gjerne ha 20" chrom igjen. Quote
TEH Posted July 15, 2009 Posted July 15, 2009 Nye eller brukte felger og dekk? Hvor er de avbalansert hen? Å avbalansere 20" felger er krevende og tungvindt Ikke alle som har det rette utstyret til det heller... Quote
Stjernedama Posted July 16, 2009 Author Posted July 16, 2009 Dette er helt nye felger og dekk. Er avbalanser på dekk verksted så de skal vel kunne sine saker. Skal ta og få de sjekka om det kan være noe galt med en av felgene... Håper det lar seg ordne for syntes de felgene er tøffe Quote
TEH Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Jeg tipper dårlig utstyr hos dekkbutikken... 20" setter store krav til avbalanseringsmaskinen... Quote
Recommended Posts