Guest Pål Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Kom ut fra butikken etter en rask stopp med min 2004 mod og fikk ved oppstart 2 feilmeldinger samtidig. Den ene var på ESP og den andre på ABS. Bilen har gått nøyaktig 100.000. Hva feiler det Mercedes som ikke kommer med annet en feilmeldinger i tide og utide. Hadde forventet at dette var en bil med høyere kvalitet en Skoda,men slik ser det ikke ut. Tiden er vel snart inne for en helgetur til Polen, og forhåpentligvis fly tilbake. Quote
Guest Pål Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Kom ut fra butikken etter en rask stopp med min 2004 mod og fikk ved oppstart 2 feilmeldinger samtidig. Den ene var på ESP og den andre på ABS. Bilen har gått nøyaktig 100.000. Hva feiler det Mercedes som ikke kommer med annet en feilmeldinger i tide og utide. Hadde forventet at dette var en bil med høyere kvalitet en Skoda,men slik ser det ikke ut. Tiden er vel snart inne for en helgetur til Polen, og forhåpentligvis fly tilbake. Endelig er søpla solgt og 2008 mod Audi 3.0 Tdi Avant kommer til uka. Forhåpentlighvis bedre bil med sprekere motor og mindre feilmeldinger. Quote
Fredrik B Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Kom ut fra butikken etter en rask stopp med min 2004 mod og fikk ved oppstart 2 feilmeldinger samtidig. Den ene var på ESP og den andre på ABS. Bilen har gått nøyaktig 100.000. Hva feiler det Mercedes som ikke kommer med annet en feilmeldinger i tide og utide. Hadde forventet at dette var en bil med høyere kvalitet en Skoda,men slik ser det ikke ut. Tiden er vel snart inne for en helgetur til Polen, og forhåpentligvis fly tilbake. Endelig er søpla solgt og 2008 mod Audi 3.0 Tdi Avant kommer til uka. Forhåpentlighvis bedre bil med sprekere motor og mindre feilmeldinger. Hva er det du egentlig vil fram til her? Tror ikke du kommer til å få noe mindre feilmeldinger med den Auda fra vag konsernet. Quote
Tor Olav Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 synes det blir for dumt å skrive " Forhåpentlighvis bedre bil med sprekere motor og mindre feilmeldinger." bedre bil kan de væra, men tviler på att tusenvis av taxisjåfører rundt om i skandinavia er så dumme og kjører mercedes pga namnet og ryktet, går nok kanskje på att det er kvalitets bil!? sprekere motor er det jo du som person som velger, så den blir for dum og komme med! alle bil merker har noen biler som blir mandagsutgaver og det kan hende du har vært uheldig med kjøpet, men sånn kan det væra med alle andre tenkelige produsenter, det er forsåvidt noe menneske skapt, så feil ved eit produkt vil det alltid væra. begynn og ordlegg det litt bedre, synas det du skreiv blei litt for dumt. Quote
Alexander Posted July 16, 2009 Posted July 16, 2009 Synes det er bra fyren har kjøpt seg Audi jeg. Det er jo helt tydelig at det var det han ville ha i utgangspunktet. Quote
Guest 1442 Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Hvor lenge har du hatt bilen, hva har du selv gjort, ikke gjort, det er ofte naturlige forklaringer, er vel bedre med feilmeldinger enn ingen, om lyspæra til lavt oljetrykk går uten at du vet det, er det greit å få en feilmelding eller? Man kommer lengre ved å være litt ydmyk, det er ikke sikkeret det er bilen det er noe galt med, har masse eksempler på at det er sjåføren som er "problemet" kjører hardt, bruker bilen i filler, ja det går ann. Er ikke helt fornøyd med min heller, men det er pga. den noe arrogante servicinnstillingen til merkeverkstedet og personene der og i grunnen ikke bilen. De problemene jeg har hatt, er ikke belemret andre, mange av de er tatt opp i forumet av andre, så jeg får i grunnen endel svar som hjelper meg videre. Quote
Guest Thomas H Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 Audioter! Egen rase... Er det noen som oppfører seg arrogant og farlig i trafikken er det ofte en tulling i en Auda. (herlig generalisering - men det er lov på et "merke"forum) Quote
Recommended Posts