Enebakk Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Vis noen har tenkt til å se på den bilen her så send en Pm til meg så kan jeg si litt om den bilen det er den gamle min. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18040187 Quote
Enebakk Posted July 13, 2009 Author Posted July 13, 2009 se her http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=14978.0 Km standen stemmer heller ikke den hvar iallefall 320000 når jeg solgte den Quote
Thomas Madsen Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Reg.nr BN30388 Så ja, det er din gamle.. Regnr sto jo i annonsen på Finn Sendte epost til selger jeg.. Heisann, hvordan kan bilen ha gått fra 320.000 til 221.000 på 1 år ??? Quote
Enebakk Posted July 13, 2009 Author Posted July 13, 2009 Det lurte jeg på også, så jeg ringte han som skulle selge bilen han ble ikke helt blid når jeg nevnte det :lol: Quote
Olav Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Men den på FInn er jo rød, og din gamle var jo blå. Kan jo være et karosseribytte her? Quote
repvik Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Men den på FInn er jo rød, og din gamle var jo blå. Kan jo være et karosseribytte her? Nylakkert? Quote
Olav Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Ser jo fin ut i lakken, og på dette bildet ser man lakk på dørlåsen Men det er jo velkjent at man ofte skifter karosseri og mere til på disse bilene. Det synes merkelig at noen skulle ta bryet med å totalt skifte farge på en slik bil. Ser jo at den er rød på synlig metall innvendig også. Men å tro på at en slik bil er kjørt kun 10000 km i året er som å tro på julenissen. 320000 kan jo også for alt vi vet være feil. Ved kjøp av eldre biler er det viktig å se på generell tilstand, ikke henge seg opp i noen tall på et telleverk. Quote
Thomas Madsen Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 har sendt deg en epost enebakk... Selger ønsker å finne ut hva som har skjedd... Quote
FrodeS Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Ser jo fin ut i lakken, og på dette bildet ser man lakk på dørlåsen Men det er jo velkjent at man ofte skifter karosseri og mere til på disse bilene. Det synes merkelig at noen skulle ta bryet med å totalt skifte farge på en slik bil. Ser jo at den er rød på synlig metall innvendig også. Men å tro på at en slik bil er kjørt kun 10000 km i året er som å tro på julenissen. 320000 kan jo også for alt vi vet være feil. Ved kjøp av eldre biler er det viktig å se på generell tilstand, ikke henge seg opp i noen tall på et telleverk. Helt klart, men her er det jo åpenbart at det er skrudd tilbake km. Sannsynlig eller ikke, så har 100kkm en del å si. På en sånn G med STT-turbo, så kan det godt bety at man er vesentlig nærmere bytte/overhaling av både motor og girkasse. Uansett så er det jo begrenset hva man får av G for denne prisen. Quote
Enebakk Posted July 13, 2009 Author Posted July 13, 2009 har sendt deg en epost enebakk... Selger ønsker å finne ut hva som har skjedd... Har svart deg Quote
Enebakk Posted July 13, 2009 Author Posted July 13, 2009 Tviler på at det har vert karoseri bytte på den her: ekstra rygge lys satte jeg på, sotinga av vindune ser ut til at er jeg som har satt på, pluss en del andre ting jeg kjenner igjen han jeg kjøpte bilen av i 2007 sa til med at bilen hadde iallefall gått 300000km Quote
repvik Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Tviler på at det har vert karoseri bytte på den her: ekstra rygge lys satte jeg på, sotinga av vindune ser ut til at er jeg som har satt på, pluss en del andre ting jeg kjenner igjen Hadde det vært meg som hadde foretatt karosseribytte, hadde jeg tatt med slikt som ekstra ryggelys og sotavinduer Quote
Recommended Posts