Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ser jo fin ut i lakken, og på dette bildet ser man lakk på dørlåsen

87_1913841609.jpg

Men det er jo velkjent at man ofte skifter karosseri og mere til på disse bilene. Det synes merkelig at noen skulle ta bryet med å totalt skifte farge på en slik bil. Ser jo at den er rød på synlig metall innvendig også. Men å tro på at en slik bil er kjørt kun 10000 km i året er som å tro på julenissen. 320000 kan jo også for alt vi vet være feil. Ved kjøp av eldre biler er det viktig å se på generell tilstand, ikke henge seg opp i noen tall på et telleverk.

Posted

Ser jo fin ut i lakken, og på dette bildet ser man lakk på dørlåsen

Men det er jo velkjent at man ofte skifter karosseri og mere til på disse bilene. Det synes merkelig at noen skulle ta bryet med å totalt skifte farge på en slik bil. Ser jo at den er rød på synlig metall innvendig også. Men å tro på at en slik bil er kjørt kun 10000 km i året er som å tro på julenissen. 320000 kan jo også for alt vi vet være feil. Ved kjøp av eldre biler er det viktig å se på generell tilstand, ikke henge seg opp i noen tall på et telleverk.

Helt klart, men her er det jo åpenbart at det er skrudd tilbake km. Sannsynlig eller ikke, så har 100kkm en del å si. På en sånn G med STT-turbo, så kan det godt bety at man er vesentlig nærmere bytte/overhaling av både motor og girkasse.

Uansett så er det jo begrenset hva man får av G for denne prisen.

Posted

Tviler på at det har vert karoseri bytte på den her: ekstra rygge lys satte jeg på, sotinga av vindune ser ut til at er jeg som har satt på,

pluss en del andre ting jeg kjenner igjen :?

han jeg kjøpte bilen av i 2007 sa til med at bilen hadde iallefall gått 300000km

Posted

Tviler på at det har vert karoseri bytte på den her: ekstra rygge lys satte jeg på, sotinga av vindune ser ut til at er jeg som har satt på,

pluss en del andre ting jeg kjenner igjen :?

Hadde det vært meg som hadde foretatt karosseribytte, hadde jeg tatt med slikt som ekstra ryggelys og sotavinduer ;-)