Jump to content

Recommended Posts

Posted

var ikke mye takskade, ifølge bildet, mener at det ikke er sammentrykket i det hele tatt, sier jo litt om hardheten og kvaliteten, en toyota hadde vel folda sammen..

Posted

var ikke mye takskade, ifølge bildet, mener at det ikke er sammentrykket i det hele tatt, sier jo litt om hardheten og kvaliteten, en toyota hadde vel folda sammen..

Blir ikke i så fall bilen kondemnert??

Posted

Blir ikke i så fall bilen kondemnert??

noen ganger ja, men en del tar de å retter opp. så lenge stolpene ikke er bøyd til dundas

Posted

At en bil er kondemnert betyr ikke at den blir spiker. Fruen her i huset hadde et uhell med en bil som ble kondemnert for noen år siden, og i forrige uke ringte det en kar som vurderte å kjøpe den samme bilen, som altså er blitt gjenoppbygd igjen...

Det tok altså over 3 år før bilen, som var ganske ny da den ble kondemnert, fikk skilter igjen. Med tanke på at venstre framhjul var halvveis inni fotbrønnen, så tror jeg ikke det er noen sjakktrekk å kjøpe et slik bil  :shock:

Posted

At en bil er kondemnert betyr ikke at den blir spiker. Fruen her i huset hadde et uhell med en bil som ble kondemnert for noen år siden, og i forrige uke ringte det en kar som vurderte å kjøpe den samme bilen, som altså er blitt gjenoppbygd igjen...

Det tok altså over 3 år før bilen, som var ganske ny da den ble kondemnert, fikk skilter igjen. Med tanke på at venstre framhjul var halvveis inni fotbrønnen, så tror jeg ikke det er noen sjakktrekk å kjøpe et slik bil  :shock:

Opprettere kan kjøpe slike vrak og rette selv, mange som gjør det.

Posted

Tja!! Hvis den er verd å gjør det med da!! Ikke alltid det lønner seg...

Jeg hadde aldri i verden kjøpt en slik bil hvis jeg var klar over at den har vært gjennom en slik prosess. Det var også det jeg sa til fyren som ringte.

Posted

Tja!! Hvis den er verd å gjør det med da!! Ikke alltid det lønner seg...

Jeg hadde aldri i verden kjøpt en slik bil hvis jeg var klar over at den har vært gjennom en slik prosess. Det var også det jeg sa til fyren som ringte.

He he...enig med deg!! Jeg ville nødig kjøpt en bil som er blitt omlakkert...

Posted

Er nesten rett utforbi døra mi dette har skjedd ser det ut som.

Naboen er ihvertfall med på bildet.

Fikk en telefon fra en kollega i går som fryktet det var min bil. Han hadde glemt at jeg og bilen for tiden er i Kroatia på ferie.

Må alltid være no ekstra når en er på ferie ser det ut som.