TEH Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 Nye vinterdekk og felger også 19" Er det Charlie sine gamle felger du har kjøpt? Uansett, lekkert valg, og gleder meg til oppdateringene til sommeren. Og sist men ikke minst, fantastisk lekker bil du har fått deg der Quote
HolgersEN Posted November 8, 2009 Posted November 8, 2009 LEKKER BIL :D Takk for det Terje men bare vent til jeg begynner på den for fullt Jeg sitter og venter i spenning :D Quote
Guest 1092 Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hei,og takk for skryt på bilen Hva er det for dekk du bruker? og dimensjoner på 20" dine? Mvh ve Quote
Kenneth S Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Hva er det for dekk du bruker? og dimensjoner på 20" dine? Mvh ve Jeg tar meg friheten til å svare på den. Dekkene er Nankang NS-2. 245/35/20 foran og 285/30/20 bak. Quote
caaatooo Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Artig med jenter som er så bilinteresserte som deg Kjempepen bil! Quote
Stjernedama Posted May 5, 2010 Author Posted May 5, 2010 Ja da kom overraskelsen.....RUST.. Skal bli spennende å se om jeg kommer på Gol... Mye å bytte ut... Kan du skjønne at ikke folk kan ta vare på bilene sine. Og garantien gikk seff ut 2 mnd før jeg spurte i fjor etter nye regler.... Får se hva man får gjort ut av dette..... Ja som dere ser så spøker det ang Gol for min del Quote
HolgersEN Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Rust er noe dritt :( HÅPER du klarer og få den klar til Gol...!!! HVIS ikke kan du vel sitte på med noen andre opp??? Quote
Stjernedama Posted May 5, 2010 Author Posted May 5, 2010 Rust er noe dritt :( HÅPER du klarer og få den klar til Gol...!!! HVIS ikke kan du vel sitte på med noen andre opp??? Ja men spørs om jeg drar da.. Hadde vært gøy å visst den frem.. Er ikke "Lady" da men ... Er jo en Mercedes iallefall Quote
tommern57 Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Kan ikke skjønne at det kan gå å lage nye regler x antall år etter et salg????? Her ville jeg tatt en tlf til en forbrukerorganisasjon. (Jeg sitter å tenker litt på han som kriga på parkeringbota her og fikk igjen over 70 lapper) Noen må gå i krigen snart! Quote
HolgersEN Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Du er "Lady" nok for meg :D Detta ordner seg skal du se.! Du MÅ komme sånn er det med den saken Er rusten fjernet og kan lakkes nå? Quote
Fredrik B Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Er ikke jeg bevis nokk på at man ikke trenger noe å vise fram for å komme på Gol? Ha deg ivei du. Du vet du ikke vil angre Quote
Stjernedama Posted May 5, 2010 Author Posted May 5, 2010 Du er "Lady" nok for meg :D Detta ordner seg skal du se.! Du MÅ komme sånn er det med den saken Er rusten fjernet og kan lakkes nå? Takk for det Terje ., hyggelig sagt og nei ikke lakka el rust ennå.... Er ikke jeg bevis nokk på at man ikke trenger noe å vise fram for å komme på Gol? Ha deg ivei du. Du vet du ikke vil angre Får se da Fredrik hva jeg gjør.... går nok bra på et vis åkke som Quote
RoarB Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 jeg har plass til en passasjer opp på fredag og ned på søndag, hvis noen skulle trenge det... Quote
Stjernedama Posted May 5, 2010 Author Posted May 5, 2010 jeg har plass til en passasjer opp på fredag og ned på søndag, hvis noen skulle trenge det... Takk takk sier ifra jeg vettu viss jeg skulle trenge det.. Får se hva som skjer videre ang bilen... Quote
HolgersEN Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Må bare få si at bilen din bare var helt WWW.MAGISK-RÅÅÅÅÅÅLEKKER.COM :D Er mektigt imponert over resultatet og ikke minst så har du gjort det meste selv...!!!...Bare og ta hatten av seg for deg Sissel... :D Quote
Fredrik B Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Så ikke så mye til bilen, men fikk en tit under vaskinga. Så da helt ok ut den Godt arbeid, du har igjen gjort det rette på bilen Quote
Stjernedama Posted May 31, 2010 Author Posted May 31, 2010 Er kjempefornøyd så en stor takk til alle som har stemt på meg på Gol i år... Ser det nytter at "voksne" damer bygger og skrur litt også Blei helt som jeg ville ha den 1 premie i S-klassen og Best in show. Gol 2010 Quote
Stian Stormyr Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Oj oj.. Gratulerer så mye med 1 premie®. Bilen ble kjempefin! Virkelig noe å være stolt av. Quote
Recommended Posts