HolgersEN Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 Synd med rusta MEN den er fortsatt en gal flott bil og når du får lakka den så blir den akkuratt som ny igjen :D Quote
Dani mb Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Lakkering?? Virker jo fin på bildene da Jo er fin den på bilder men det var den rusta da Fikk beskjed at garantien som før var 10 år på de var nå blitt kun 8 år og gjaldt fra 1 april i år.. Og jeg kom litt for sent.. Dumt... Så da skal den ene forskjermen byttes også og da tar jeg like godt å lakkerer hele bilen når jeg først er i gang i stede for å flekke rundt omkring på den Håper å få gjort det snart iallefall før vinteren... Ja, det er surt Meeen moro når bilen blir lakkert da!! Quote
Thomas Madsen Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 er vel 10 hvis ALLE service er gjort hos BOS mener jeg å huske ellers 8 Quote
Thomas Madsen Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Skjønner jeg deg rett hvis jeg oppfatta at bilen hadde 10 års garanti når den ble solgt, men at Bos nå har satt det ned til 8? tenkte litt mer på den der jeg også... Og det er vel ikke lov i norge å endre noe som gir dårligere betingelser med tilbakevirkende kraft.. MAO jeg ville hørt kjapt med en advokat om akkurat det der, tror nemlig ikke de kan endre på noe som alt er gitt, solgt osv for så å gå tilbake på det... Quote
Dani mb Posted August 4, 2009 Posted August 4, 2009 Det er også viktig at bilen ikke ble lakkert en annen plass, hvis det har skjedd, må det være BOS som har gjort dette. Ellers er det ingen garanti på de partiene som ble lakkert. Litt spesi når det gjelder at bilen MÅ ha hatt alle servicene på BOS for å beholde LAKK garantien... Quote
Thomas Madsen Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Litt spesi når det gjelder at bilen MÅ ha hatt alle servicene på BOS for å beholde LAKK garantien... Det er en del av service'n, det å gå over bilens karroserideler... Quote
Dani mb Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Litt spesi når det gjelder at bilen MÅ ha hatt alle servicene på BOS for å beholde LAKK garantien... Det er en del av service'n, det å gå over bilens karroserideler... Og det betaler jeg for per idag.... Både E'en og B'en... Håper det er verdt det!! Beklager hvis det ble avsporing her Quote
Captain Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Hmm skulle visst hva ukjent kode 230 A betyr Noen som vet? Kan det være "remote control for auxiliary heater"? Har sett den som kode 230, dog ikke 230A. EDIT: -og jeg glemte helt: PEN BIL! Quote
Stjernedama Posted August 5, 2009 Author Posted August 5, 2009 Hmm skulle visst hva ukjent kode 230 A betyr Noen som vet? Kan det være "remote control for auxiliary heater"? Har sett den som kode 230, dog ikke 230A. EDIT: -og jeg glemte helt: PEN BIL! Takk for det. Er ganske fornøyd med den selv.. Helt annen bil enn de andre jeg har hatt Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Jeg parkerte ved siden av gamlebilen din i går Quote
Gunnar B Hagen Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 heisann sissel. gratulerer med nice bil, ikke sett det før nå. den bilen der kler deg godt vettu, det er ikke tilfeldighvis den bilen arne hadde til salgs her i våres?? Quote
Stjernedama Posted August 8, 2009 Author Posted August 8, 2009 Jeg parkerte ved siden av gamlebilen din i går :D Var den like fin ???? De skulle ta godt vare på den sa de... Savner den jo når sola varmer Quote
Stjernedama Posted August 8, 2009 Author Posted August 8, 2009 heisann sissel. gratulerer med nice bil, ikke sett det før nå. den bilen der kler deg godt vettu, det er ikke tilfeldighvis den bilen arne hadde til salgs her i våres?? Takk for det Gunnar og jo er den bilen serru Fin bil Quote
Stjernedama Posted November 2, 2009 Author Posted November 2, 2009 Hei sann.. Ja har ikke skjedd så mye med den ennå Dani.. Litt smått men føler ikke for å gjøre noe før rusta er tatt så da blir det vel ikke gjort noe spes før mot våren da den må lakkes. Men har da vært å fått nye bakpotter.. Ferrita Nye vinterdekk og felger også 19" Quote
Stjernedama Posted November 2, 2009 Author Posted November 2, 2009 Nice!!! Blei det no lyd? Ja ble litt mere lyd Ikke så veldig mye men nok til at det brommer litt Hører det i tunneller når jeg gir på da hehe... Quote
tommern57 Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 Du er ikke det spor bedre enn oss andre, du :lol: :lol: Hva sier folk når du har kjøpt deg s-bil da? Ikke akkurat noe førstevalg hos damene det? Quote
Stjernedama Posted November 2, 2009 Author Posted November 2, 2009 Du er ikke det spor bedre enn oss andre, du :lol: :lol: Hva sier folk når du har kjøpt deg s-bil da? Ikke akkurat noe førstevalg hos damene det? De som kjenner meg bare vet att sånn er jeg.. litt smågal.. Er nok ikke førstevalg hos damene nei men når de får sitte på så skjønner de jo hvorfor jeg har valgt S-klasse. Har jo hatt både Gelenderwagen, C180 stv og clk så må jo prøve en S-klasse også vettu Dame med god smak Takk for det Syver.. jeg vet Quote
tommern57 Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 Kikka igjennom her. Ikke et eneste bilde inni! Nå må du skjerpe deg Sito! Quote
Stjernedama Posted November 2, 2009 Author Posted November 2, 2009 Kikka igjennom her. Ikke et eneste bilde inni! Nå må du skjerpe deg Sito! Har ikke gjort noe spes inni men skal se hva jeg kan få tatt av bilder da Quote
Dani mb Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 Hei sann.. Ja har ikke skjedd så mye med den ennå Dani.. Litt smått men føler ikke for å gjøre noe før rusta er tatt så da blir det vel ikke gjort noe spes før mot våren da den må lakkes. Men har da vært å fått nye bakpotter.. Ferrita Nye vinterdekk og felger også 19" Blir finere og finere Venter til det kommer mere bilder Quote
Stjernedama Posted November 7, 2009 Author Posted November 7, 2009 LEKKER BIL :D Takk for det Terje men bare vent til jeg begynner på den for fullt Quote
Recommended Posts