Jump to content

Recommended Posts

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Lakkering?? Virker jo fin på bildene da :)

Jo er fin den på bilder men det var den rusta da   :(  Fikk beskjed at garantien som før var 10 år på de var nå blitt kun 8 år og gjaldt fra 1 april i år.. Og jeg kom litt for sent.. Dumt... :(

Så da skal den ene forskjermen byttes også og da tar jeg like godt å lakkerer hele bilen når jeg først er i gang i stede for å flekke rundt omkring på den  :)

Håper å få gjort det snart iallefall før vinteren...

Ja, det er surt :x Meeen moro når bilen blir lakkert da!!

Posted

Skjønner jeg deg rett hvis jeg oppfatta at bilen hadde 10 års garanti når den ble solgt, men at Bos nå har satt det ned til 8?

tenkte litt mer på den der jeg også...

Og det er vel ikke lov i norge å endre noe som gir dårligere betingelser med tilbakevirkende kraft..

MAO jeg ville hørt kjapt med en advokat om akkurat det der, tror nemlig ikke de kan endre på noe som alt er gitt, solgt osv for så å gå tilbake på det...

Posted

Det er også viktig at bilen ikke ble lakkert en annen plass, hvis det har skjedd, må det være BOS som har gjort dette. Ellers er det ingen garanti på de partiene som ble lakkert.

Litt spesi når det gjelder at bilen MÅ ha hatt alle servicene på BOS for å beholde LAKK garantien...

Posted

Litt spesi når det gjelder at bilen MÅ ha hatt alle servicene på BOS for å beholde LAKK garantien...

Det er en del av service'n, det å gå over bilens karroserideler...

Og det betaler jeg for per idag.... :? Både E'en og B'en... Håper det er verdt det!!

Beklager hvis det ble avsporing her :)

Posted

Hmm skulle visst hva ukjent kode 230 A betyr :?  Noen som vet?

Kan det være "remote control for auxiliary heater"? Har sett den som kode 230, dog ikke 230A.

:)

EDIT: -og jeg glemte helt: PEN BIL! :)

Posted

Hmm skulle visst hva ukjent kode 230 A betyr :?  Noen som vet?

Kan det være "remote control for auxiliary heater"? Har sett den som kode 230, dog ikke 230A.

:)

EDIT: -og jeg glemte helt: PEN BIL! :)

Takk for det. Er  ganske fornøyd med den selv..

Helt annen bil enn de andre jeg har hatt  :D

Posted

heisann sissel. gratulerer med nice bil, ikke sett det før nå. den bilen der kler deg godt vettu, det er ikke tilfeldighvis den bilen arne hadde til salgs her i våres??

Takk for det Gunnar  og jo er den bilen serru  :D

Fin bil  8)

• 2 months later...
Posted

Hei sann.. Ja har ikke skjedd så mye med den ennå Dani.. Litt smått men føler ikke for å gjøre noe før rusta er tatt så da blir det vel ikke gjort noe spes før mot våren da den må lakkes.

Men har da vært å fått nye bakpotter.. Ferrita  :D

18102009002.jpg

Nye vinterdekk og felger også 19"  :D

18102009.jpg

Posted

Du er ikke det spor bedre enn oss andre, du :lol: :lol: :lol: :lol:

Hva sier folk når du har kjøpt deg s-bil da? Ikke akkurat noe førstevalg hos damene det?

:lol: De som kjenner meg bare vet att sånn er jeg..  litt smågal..  :lol:

Er nok ikke førstevalg hos damene nei men når de får sitte på så skjønner de jo hvorfor jeg har valgt S-klasse.

Har jo hatt både Gelenderwagen, C180 stv og clk så må jo prøve en S-klasse også vettu  :wink:

Dame med god smak  :D

Takk for det Syver.. jeg vet :wink:

Posted

Hei sann.. Ja har ikke skjedd så mye med den ennå Dani.. Litt smått men føler ikke for å gjøre noe før rusta er tatt så da blir det vel ikke gjort noe spes før mot våren da den må lakkes.

Men har da vært å fått nye bakpotter.. Ferrita  :D

18102009002.jpg

Nye vinterdekk og felger også 19"  :D

18102009.jpg

Blir finere og finere :P

Venter til det kommer mere bilder