Guest C220 Rieger Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Ble sendt inn hit av en kompis. Han har falt for Mercedes og har nå bestemt seg for å kjøpe en. Dette blir hans første bil noensinne og har akurat fått lappen så han har noen krav da: Økonomien sier 30.000Må ha litt krefter i motorManuell gearBensin eller Diesel ( Diesel burde ha Turbo )og må ha en fornuftig KM stand Da ber jeg dere om hjelp på leting etter bil Quote
Guest Bamzemums Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 190E finn en bil etter facelift, om det blir for lite power kan han se etter en W124 300E. Hva han skal med manuell rørepinne skjønner jeg ikke, en Benz skal ha automat, har manuell kasse selv og kan med hjertet på hånden si at automat er MYYYE bedre BTW: hvor i Troms bor du? Quote
Guest Bamzemums Posted August 7, 2005 Posted August 7, 2005 Nordkjosbotn her Akkurat! kjøpte forresten bilen min på Storsteiness Quote
Guest mb190freak Posted August 7, 2005 Posted August 7, 2005 manuelt er best. hvorfor kjøpte du bilen vist du ville ha auto da?? Quote
Recommended Posts