Jump to content

Recommended Posts

Posted

Under Lokallag Oslos julebord var det snakk om å få til en museumstur til Tyskland. Flere var positive til dette.

Hvis dette skal kunne bli noe av, så må det bestilles god tid i forveien (dvs. snart). Aktuelt tidsrom for turen vil være november - desember.

Vi snakker da om en langhelg, antakelig nedreise fredag eller lørdag og opp igjen mandag eller tirsdag. Besøk på muséet, omvisning i fabrikken, og omvisning hos motorfabrikken.

Pris vil antakelig ligge på 4-5000 ink. fly og hotell. Usikker på om det er ink. middag også, men middag koster uansett ikke allverden i Tyskland.

Er det noen som er seriøst interessert i å være med på en slik tur?

• 3 weeks later...
Posted

Det er for lite konkret til å si noe om jeg er interessert eller ikke. Datoer, program og pris må på plass først.

Først og fremst må vi vite om det i det heletatt finnes interesse. Vi kan ikke lage et helt fast opplegg før vi vet om noen kan tenke seg å være med.

Jeg har skrevet både ca. tidspunkt, ca. varighet, ca. pris, og ca. program. Noe fastere enn det, så må ting bestilles, og da blir det dyrt hvis det ikke blir noe av.

Posted

Jeg foreslår at dere setter opp tidspunkt og program samt prisantydning. Booker en tur for 10-15 stk, får ut påmelding i medlemsbladet med såpass frist at man har mulighet til å avbestille (kanskje det går ann å tegne en avbestillingsforsikring?) og med mulighet til å booke for flere.

Posted

Var det ikke i oktober det var snakk om da ? Er Essen motorshow i månedsskifte november/desember så er mulig noen heller prioriterer det.

Det skal nok la seg gjøre å ikke kollidere med andrer arrangementer. Oktober er det uansett altfor sent å bestille til nå. Jeg vet ikke om det er mulig å få til i løpet av november / desember heller, men siden det altså er noe interesse, så skal jeg undersøke litt mer.

• 2 weeks later...