FrodeS Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Under Lokallag Oslos julebord var det snakk om å få til en museumstur til Tyskland. Flere var positive til dette. Hvis dette skal kunne bli noe av, så må det bestilles god tid i forveien (dvs. snart). Aktuelt tidsrom for turen vil være november - desember. Vi snakker da om en langhelg, antakelig nedreise fredag eller lørdag og opp igjen mandag eller tirsdag. Besøk på muséet, omvisning i fabrikken, og omvisning hos motorfabrikken. Pris vil antakelig ligge på 4-5000 ink. fly og hotell. Usikker på om det er ink. middag også, men middag koster uansett ikke allverden i Tyskland. Er det noen som er seriøst interessert i å være med på en slik tur? Quote
FrodeS Posted July 29, 2009 Author Posted July 29, 2009 Det hørtes ut som det var en viss interesse, men med total mangel på tilbakemeldinger her, så tror jeg vi dropper hele opplegget. Quote
Alexander Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Det er for lite konkret til å si noe om jeg er interessert eller ikke. Datoer, program og pris må på plass først. Quote
FrodeS Posted July 29, 2009 Author Posted July 29, 2009 Det er for lite konkret til å si noe om jeg er interessert eller ikke. Datoer, program og pris må på plass først. Først og fremst må vi vite om det i det heletatt finnes interesse. Vi kan ikke lage et helt fast opplegg før vi vet om noen kan tenke seg å være med. Jeg har skrevet både ca. tidspunkt, ca. varighet, ca. pris, og ca. program. Noe fastere enn det, så må ting bestilles, og da blir det dyrt hvis det ikke blir noe av. Quote
Alexander Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Jeg foreslår at dere setter opp tidspunkt og program samt prisantydning. Booker en tur for 10-15 stk, får ut påmelding i medlemsbladet med såpass frist at man har mulighet til å avbestille (kanskje det går ann å tegne en avbestillingsforsikring?) og med mulighet til å booke for flere. Quote
Kenneth S Posted July 29, 2009 Posted July 29, 2009 Var det ikke i oktober det var snakk om da ? Er Essen motorshow i månedsskifte november/desember så er mulig noen heller prioriterer det. Quote
FrodeS Posted July 29, 2009 Author Posted July 29, 2009 Var det ikke i oktober det var snakk om da ? Er Essen motorshow i månedsskifte november/desember så er mulig noen heller prioriterer det. Det skal nok la seg gjøre å ikke kollidere med andrer arrangementer. Oktober er det uansett altfor sent å bestille til nå. Jeg vet ikke om det er mulig å få til i løpet av november / desember heller, men siden det altså er noe interesse, så skal jeg undersøke litt mer. Quote
SigurdB Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Jeg er veldig intressert i museums tur, så fremt det ikke blir i desember eller mai pga eksamener Quote
Recommended Posts