Fredrik B Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Da var min 4 MB i hus. Denne ble opprinnelig kjøpt som delebil til den svarte jeg her, men ble omvendt Denne har av utstyr, uorginal solgardin i bakruta, el-takluke og cruisekontroll. Bilen blir betraktet som en vanlig bil da jeg ikke har noen andre planer enn å kun få den kjørbar. Har noe tenningfeil eller noe, men det kommer jeg tilbake til. Noen bilder: Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Skal si du bor fint Onkli gobil dette! Ett par spraybokser holder jo lenge til å få det blått i bunnen også da!? Quote
HolgersEN Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Meget bra potensiale i den der da Er den på veien og go to gate når jeg kommer oppover i August? Quote
Fredrik B Posted July 6, 2009 Author Posted July 6, 2009 Skal si du bor fint Onkli gobil dette! Ett par spraybokser holder jo lenge til å få det blått i bunnen også da!? Hehe.. Ganske staselig bolig ja Dog ikke mitt Er vell ikke mange boksene som må til nei, men personlig syns jeg det er litt kult Meget bra potensiale i den der da Er den på veien og go to gate når jeg kommer oppover i August? Jeg ser potensiale i alle mine biler jeg Tror ikke den er det dessverre. Vi får håpe jeg har fått min 5. MB i gården til da Quote
Recommended Posts