Guest Gems Posted July 4, 2009 Posted July 4, 2009 Hei. Har nå nydlig fått overhalt dysene på min 300 Tdt,91 mod. etter dette så plages jeg med at returslanger hopper av nipplene på dyser. Den går også ujevnt på tomgang til tider. Noen som har samme erfaringer som meg,eller vet hva dette kan komme fra? Mvh Quote
Christoffer H Posted July 4, 2009 Posted July 4, 2009 Er slange byttet da ? Om de er det, er det "armerte" slanger ? Quote
Guest Gems Posted July 4, 2009 Posted July 4, 2009 Ja,retur slangene er byttet,og de er "armert". Slangene sitter godt over nipplene,og man må ta i skikkelig for å få dem av. Quote
Christoffer H Posted July 5, 2009 Posted July 5, 2009 Hva borti noe slik for en stund tilbake, enda mens jeg jobbet på bilverksted. Å da var det rett og slett dårlig kvalitet på slangene som gjorde at de utvidet seg av varme og spratt av.. Quote
Jan H. Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Hei. Det er viktig at du har rett diameter på slangen. Det var montert 3,5 mm returslanger på min forige bil som var 300td -90. det ga meg mye start problemer. Husker jeg ikke helt feil skal det være 3,2 mm returslanger. lykke til Quote
Recommended Posts