Jump to content

Tips om god bruktbil!

Guest Eivind Soltvedt

Recommended Posts

Guest Eivind Soltvedt

Glåmdal Bilsenter har nå en 96-E250TD tilsalgs.

Gått som taxi hos en eier som har vært NØYE på vedlikehold!

Så såvidt på den idag, Utrolig fin!

Info om bil:

-585000 km (Synes garantert ikke)

-sort Karo-interiør (glemte å se om det var vanlig karo eller sportline)

-Grønn metallic

-el-vinduer rundt baut

-AC

-Originale stoffmatter

-Alu-felger

+++

Prisantydning er på 94000,- om det er god pris, grei pris eller må prutes pris aner jeg ikke! Men førsteinntrykket av bilen er meget bra! (er vinter og var snø og is på bilen, men den er 10 ganger blankere og mindre riper enn min!)

Ring til daglig leder Henrik Mohn på 62 82 32 00 og hils ifra meg! :)

Guest Eivind Soltvedt

Fant ingen bilder av den ute på nett. (leita ikke så grundig) Men dersom noen er interessert så kan jeg sikkert ta med meg kamera en dag og se nærmere på denne bilen!?

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest Erikt

:( viss det er den som hadde løyvenummer D 79 og gikk som taxi her på Kongsvinger, så kan jeg jo si at jeg ville styrt unna, viss det er den bilen jeg tenker på er det stor dødgang på rattet, og ble importert av det tidligere Kongsvingerfirmaet autotechnic, som nå er historie.

Interiøret lukter røyk og gammal gubbe, så slik er det

Guest Espen
:( viss det er den som hadde løyvenummer D 79 og gikk som taxi her på Kongsvinger' date=' så kan jeg jo si at jeg ville styrt unna, viss det er den bilen jeg tenker på er det stor dødgang på rattet, og ble importert av det tidligere Kongsvingerfirmaet autotechnic, som nå er historie.

Interiøret lukter røyk og gammal gubbe, så slik er det[/quote']

Nå er jo forsåvidt bilen solgt, men stor dødgang på rattet trenger ikke bli den alt for store kostnaden å fikse. Mye bør være gjort ved å skifte / overhale styresnekka.

• 1 month later...
Guest Erikt

Mulig det ! skulle bare mangle at begeret skulle være rent, men noe spesielt interiør slik du snakket om stemmer ikke, slarken i rattet stemmer så der er vi ennå enige.ellers så er jo bilen som du selv sier solgt, så den nye eieren ønskes lykke til.