Guest Eivind Soltvedt Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Glåmdal Bilsenter har nå en 96-E250TD tilsalgs.Gått som taxi hos en eier som har vært NØYE på vedlikehold!Så såvidt på den idag, Utrolig fin! Info om bil: -585000 km (Synes garantert ikke)-sort Karo-interiør (glemte å se om det var vanlig karo eller sportline)-Grønn metallic-el-vinduer rundt baut-AC-Originale stoffmatter-Alu-felger+++ Prisantydning er på 94000,- om det er god pris, grei pris eller må prutes pris aner jeg ikke! Men førsteinntrykket av bilen er meget bra! (er vinter og var snø og is på bilen, men den er 10 ganger blankere og mindre riper enn min!) Ring til daglig leder Henrik Mohn på 62 82 32 00 og hils ifra meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Fant ingen bilder av den ute på nett. (leita ikke så grundig) Men dersom noen er interessert så kan jeg sikkert ta med meg kamera en dag og se nærmere på denne bilen!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 http://www.glamdal-bilsenter.no/bruktbiler/bil.php4?id=36 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erikt Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 viss det er den som hadde løyvenummer D 79 og gikk som taxi her på Kongsvinger, så kan jeg jo si at jeg ville styrt unna, viss det er den bilen jeg tenker på er det stor dødgang på rattet, og ble importert av det tidligere Kongsvingerfirmaet autotechnic, som nå er historie.Interiøret lukter røyk og gammal gubbe, så slik er det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 viss det er den som hadde løyvenummer D 79 og gikk som taxi her på Kongsvinger' date=' så kan jeg jo si at jeg ville styrt unna, viss det er den bilen jeg tenker på er det stor dødgang på rattet, og ble importert av det tidligere Kongsvingerfirmaet autotechnic, som nå er historie.Interiøret lukter røyk og gammal gubbe, så slik er det[/quote']Nå er jo forsåvidt bilen solgt, men stor dødgang på rattet trenger ikke bli den alt for store kostnaden å fikse. Mye bør være gjort ved å skifte / overhale styresnekka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Bilen hadde mye dødgang, men ingen røyklukt! Askebegeret var tilogmed reint! Solgt nå ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erikt Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Mulig det ! skulle bare mangle at begeret skulle være rent, men noe spesielt interiør slik du snakket om stemmer ikke, slarken i rattet stemmer så der er vi ennå enige.ellers så er jo bilen som du selv sier solgt, så den nye eieren ønskes lykke til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Ikke spesielt interiør..Var karo-trekk på setene. Ikke sportline. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts