Kenneth S Posted July 3, 2009 Posted July 3, 2009 http://cgi.ebay.de/Klarglas-Kristall-Rueckleuchten-Mercedes-W123-Kombi_W0QQitemZ270411457000QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3ef5c761e8&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=%7C301%3A0%7C293%3A26%7C294%3A30 http://cgi.ebay.de/Klarglas-Kristall-Scheinwerfer-Blinker-Mercedes-W123_W0QQitemZ270411523650QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3ef5c86642&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=%7C301%3A0%7C293%3A26%7C294%3A30 Quote
FrodeS Posted July 3, 2009 Posted July 3, 2009 Jeg har handlet litt med de der. Surrehuer. Bruker lang tid på å svare på mail, sendte feil produkt osv, men ting løser seg etterhvert ser det ut til. Quote
Kenneth S Posted July 3, 2009 Author Posted July 3, 2009 Har kjøpt derfra flere ganger. Er trege ja men, har alltid fått det jeg skal. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 3, 2009 Posted July 3, 2009 Får håpe jeg får mine i løpet av sommeren da Quote
FrodeS Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Har kjøpt derfra flere ganger. Er trege ja men, har alltid fått det jeg skal. For et fantastisk møkkafirma !!!!! Jeg ga dem helt spesifikk beskjed om å sende til sverige, sendte til og med flere mailer om bekreftelse på at de hadde sendt til Sverige. I dag kom regninga fra posten for mva og fortolling på nøyaktig 1000 NOK. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Hørtes kjedlig ut. Toll og avgift på mine kom på 637,- Quote
Alexander Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Hvilken adresse har du linket paypal kontoen din til? Du får ikke mange som selger på ebay til å sende til noe annet enn det som står på paypal kontoen dessverre... De tør rett og slett ikke. Quote
FrodeS Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Hvilken adresse har du linket paypal kontoen din til? Du får ikke mange som selger på ebay til å sende til noe annet enn det som står på paypal kontoen dessverre... De tør rett og slett ikke. Jeg har fått beskjed nå om at de refunderer beløpet jeg må betale i toll. Tror det ikke helt før jeg ser det, men jeg får håpe det ordner seg. Ja, det sto den norske adressen i paypal. Det så jeg akkurat i det jeg trykte "pay", så jeg sendte umiddelbart en e-post om at det er feil, og at de må sende til Sverige. I løpet av et snaut døgn sendte jeg purring på det, og ba om bekreftelse. Dette var den 2. pakka de sender til meg, og den andre gikk også til Sverige. Jeg har en 40 mailer lang konversasjon med dem ang. de grå/røde klarglasslampene jeg kjøpte. Da fikk jeg røde/hvite i stedet, og så har det vært mye fram og tilbake. Dette var før landstreffet, og nå ligger altså de riktige (får jeg håpe) lampene på posten. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Koster det ikke en del å kjøre fra ditt hjemsted til Sverige for å hente dem også da? Bensin og teite bomstasjoner er like mye toll og avgifter Quote
FrodeS Posted July 21, 2009 Posted July 21, 2009 Koster det ikke en del å kjøre fra ditt hjemsted til Sverige for å hente dem også da? Bensin og teite bomstasjoner er like mye toll og avgifter Det ville kostet en del hvis jeg måtte kjøre, ja. Heldigvis trenger jeg ikke det. Quote
FrodeS Posted July 23, 2009 Posted July 23, 2009 Koster det ikke en del å kjøre fra ditt hjemsted til Sverige for å hente dem også da? Bensin og teite bomstasjoner er like mye toll og avgifter Det ville kostet en del hvis jeg måtte kjøre, ja. Heldigvis trenger jeg ikke det. LOL... Jeg var på posten i dag og hentet det som skulle vært 4 sett rød/grå klarglasslamper til S124. Pakka inneholdt 1 (ett, ja) sett røde/grå baklamper til W124. Er det noe man kan gjøre når det er betalt mva av for høyt beløp? De har jo sendt feil vare, og det er betalt mva for 4 sett klarglasslamper. Quote
T-boy Posted July 23, 2009 Posted July 23, 2009 Ta med pakken på postkontoret, sammen med embalasje og dokumentasjonen fra ebay som sier at du kjøpte 4 og bare har fått 1 sett. Størrelsen på esken bør vise at du kun har fått 1 og ikke 4. Postkontoret ringer tollgjengen og ordner opp. Jeg gjorde nylig noe liknende når avsender hadde inkludert frakt i CN22 totalen. Vareverdien var under 200. Postkontoret fakset inn dok, og fortollingskravet ble slettet. Dette er jo basert på at du vil beholde/selge dem, men hvis du vil returnere dem kan du også høre med postkontoret. Quote
Fredrik B Posted July 23, 2009 Posted July 23, 2009 Koster det ikke en del å kjøre fra ditt hjemsted til Sverige for å hente dem også da? Bensin og teite bomstasjoner er like mye toll og avgifter Det ville kostet en del hvis jeg måtte kjøre, ja. Heldigvis trenger jeg ikke det. LOL... Jeg var på posten i dag og hentet det som skulle vært 4 sett rød/grå klarglasslamper til S124. Pakka inneholdt 1 (ett, ja) sett røde/grå baklamper til W124. Er det noe man kan gjøre når det er betalt mva av for høyt beløp? De har jo sendt feil vare, og det er betalt mva for 4 sett klarglasslamper. Det høres ut som du er fryktelig heldig med valg av firma ... Surt detta må være.. Håper det ordmer seg Quote
Alexander Posted July 23, 2009 Posted July 23, 2009 Får presisere at jeg har kjøpt av de uten noen som helst problemer. Quote
Recommended Posts