Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skal tilbringe en uke i sverige ca 30 min syd for Halmstad, er det noe her inne som er kjent der og som kan komme med anbefalinger til en familiefar med sine to barn som vi bare måååååååååååå oppleve i området rundt Halmstad :D

Posted

30 min sør for Halmstad. Da er du jo kjapt i København med Tivoli og greier. Karusell til barna og en lille en til far. :D :D

Hehe, dagstur til København er allerede planlagt :D :D, men elles ser det ganske rolig ut rundt Halmstad, jeg er ingen strandmenneske så hadde håpt å slippe unna beachen enkelte dager :D :D

Posted

Var på en campingplass ved halmstad som unge husker jeg,ble noen danmarksturer osv,men toppen av kransekaka var Hige Chapparal det var årets høydepunkt for meg den gangen  :) Mener det var ett stykke og kjøre fra halmstad,hvor lenge husker jeg ikke i farta.

Posted

Halmstad er i hvertfall et veldig fint sted. Koselige gater og gode restauranter, det var vel det eneste jeg fikk med meg når jeg spilte konsert der for noen år siden.

Posted

Kom hjem i går etter en uke i Halmstad. Mesteparten av tiden var stranden det beste i varmen, men Busfabriken var et veldig godt alternativ (100 SEK pr barn for tre timer) Var også innom Eventyrlandet (ble litt kjedelig for gutten på 10 år, men jenta på 8 var veldig fornøyd. PS. ta med badetøy)

Ellers har jeg hørt om Fun City i Varberg (7 mil nord for Halmstad). Ikke prøvd det selv, men det finnes sikkert en nettside.

Det også go-kart bane i Halmstad med både inne og utendørs bane ettersom jeg forstår. (type utleiekarter uten verdens beste akselerasjon)

Senarpsbadet, badeland om det regner og ungene vil bade.

Om dere skal på strand vil jeg absolutt anbefale Tylösand. Det er strand så langt øyet kan se og langgrundt.

God tur  :sunny:

Posted

Takk for alle tips, det blir nok noen strandager når det er fint vær, men Eventyrlandet blir nok for kjedelig for mine på 10 og 13 år :D, en gokart tur er på tapeten og så blir det vel et badeland,og tivoli og en dag med shopping, så plutselig har uka gått, og så skal far ha bilen på DD service i sverige  :D :D :D