Georg W. Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Heisann Då vart det Mercedes-Benz igjen på meg. Etter mykje kikking på forskjellige biler og nesten kjøp av to BMW'er så vart det (heldigvis) Mercedes til slutt. Reiste til Oslo på mandag for å henta bilen heim til Bergen. For ein tur det var over fjellet! På det meste viste temperaturen 32 grader Køyrte med taket nede heilt fra Oslo til Lærdals tunellen Her er bilder fra annonsen: Her er utstyrslista: Model CLK 200 KOMPRESSOR Chassis 2094421F181595 Engine 271940 30 691546 Transmission 722695 06 258026 Order 0 5 291 03554 Delivery date 05.10.05 Dealer factory sales Interior: 811A Black Leather Paint: 189 Green Black Metallic Options M18 Displacement 1.8 Liter NA5 Control Code Bremen Plant R52 Light Alloy 9-Dopplespoke Design 17" Whit Tire Mix 283 Draft Stop/Glass Draft Stop 284 Selector Lever, Wood 289 Wood/Leather Steering-Wheel 293 Sidebag In Rear Left And Right 309 Cupholder 354 Antenna For Telephone D/E-Net 386 Mobile Pre.-Installation (MTUS) 423 5-Speed Automatic Transmission 477 Tire Pressure Loss Warner 527 Comand DVD APS Whit Navigation 551 Anti-Theft/Anti-Break-In Warning System With Anti-Towing System 573 Child Seat Mounting, Isofix In Rear 580 Air Conditioner 600 Headlamp-Cleaning Equipment 645 Winter Tires M+S 673 High-Capacity Battery 682 Fire Extinguisher 736 Wood Design Ash-Tree Black 740 Black Soft Top Fabric 806 AEJ 05/1;05M 873 Seat Heater For Left And Right Front Seats 926 Exhaust Gas Cleaning With Euro 4 Technology 954 Equipment Package For Avantgarde Vehicles 985 COC Paper Euro 4 Technology W. Reg. Cert. Part II 810A Amaretta/Leather/Nappa/Semi-Aniline 2XXL Federal Republic Of Germany 202B Owner Manual and Service Record - Germany 230B Customer Service - Station Europe 250B Mobilo Life/Europe Service Package 260B Airbaglabel - German/English Quote
gunsen Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Gratulerer med kanonflott bil 8), cabriolet må være tingen nå Quote
André Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Deilig bil! Cab må være fantastisk i disse sol og varme dager Quote
HolgersEN Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Gralla med en utroli lekker bil Min mor har maken til din bil, og du verden det er deiligt og frese rundt med den nå da det er så utroli bra vær Quote
Georg W. Posted July 1, 2009 Author Posted July 1, 2009 Takk Takk. Heilt konge å cruise rundt med tak og vinduer nede. Er heilt imponert over kjøreegenskapene til bilen. Den er skikkelig stiv, men samtidig så er den kjempe komfortabel sjøl på verste brosteinen i Bergen Er det nokon som har ein oversikt over kva alle "unknown code" på utstyrslista står for? Quote
Øystein Wormdal Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Gratulerer med en nydelig bil! Vi håper på godvær fremover Quote
CHARLIE Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Å FY FLATE for en bil :shock:!! Gratulerer så mye, Georg!! Så jo helt sinnsykt bra ut denne bilen Quote
Georg W. Posted July 2, 2009 Author Posted July 2, 2009 Då har eg vert ein kjapp tur hos Mercedes å fått utskrift av utstyrslista Forhøyrte meg litt om pris for å få brukt iPoden på Command'en. 3750,- uten montering.. Nokon som har erfaring med montering av eit slikt sett? Er det forresten nokon som veit ka bluethoot funksjonen på Command'en brukes til? Fekk beskjed hos Mercedes at den ikkje kunne brukes til telefon Quote
Dani mb Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 Det kaller jeg en fin og nice cab Vil gjerne se flere bilder av denne kjønnheten!! Tror det er samme farge som er på min 208 cab den... :lol: Quote
Georg W. Posted July 6, 2009 Author Posted July 6, 2009 Takk for tilbakemeldingene Då var iPod kittet bestilt frå england. Håper på å få det om lita veka. Skal bli fint å kunna høyra på musikk mens ein har navigasjonen på. Går det forresten ann å slå av ho dama som snakker på navigasjonen? Dami mb: Fargen på min er 189 Green Black Metallic, er det samme som din? Quote
Dani mb Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Takk for tilbakemeldingene Då var iPod kittet bestilt frå england. Håper på å få det om lita veka. Skal bli fint å kunna høyra på musikk mens ein har navigasjonen på. Går det forresten ann å slå av ho dama som snakker på navigasjonen? Dami mb: Fargen på min er 189 Green Black Metallic, er det samme som din? Ja!! De er helt like og fargen heter emerald green black metallic fin farge!! Hun på navi'en er litt vanskelig å bli kvitt, men du hører ikke når du ikke har punchet in noe adresse. Og du kan skru ned lyden på navi'en... Quote
Sven Håkon Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Trykk på mute mens hun snakker (på noen må man holde inne mute-knappen et par sekunder), så tar hun hintet. Alternativt kan du stille volumet på stemmen ved å vri på justeringshjulet mens hun snakker. Quote
Fredrik B Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Trykk på mute mens hun snakker (på noen må man holde inne mute-knappen et par sekunder), så tar hun hintet. Alternativt kan du stille volumet på stemmen ved å vri på justeringshjulet mens hun snakker. Enn om det bare har vært å trykke på mute på alle kvinnfolk Quote
Stjerneglis Posted July 6, 2009 Posted July 6, 2009 Trykk på mute mens hun snakker (på noen må man holde inne mute-knappen et par sekunder), så tar hun hintet. Alternativt kan du stille volumet på stemmen ved å vri på justeringshjulet mens hun snakker. Enn om det bare har vært å trykke på mute på alle kvinnfolk Quote
Georg W. Posted July 7, 2009 Author Posted July 7, 2009 Trykk på mute mens hun snakker (på noen må man holde inne mute-knappen et par sekunder), så tar hun hintet. Alternativt kan du stille volumet på stemmen ved å vri på justeringshjulet mens hun snakker. Enn om det bare har vært å trykke på mute på alle kvinnfolk Hehe, da hadde vert noke Fekk til å slå av ho høno på COMAND'en. Takk for tipset Taxi Noir. So no venter eg i spenning på iPod kittet. Tenkte eg skulle prøva å laga ein DIY på monteringen av kittet når den tid kjem. Quote
Recommended Posts