T-boy Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 http://www.kvinneguiden.no/magasin/skjonnhet_og_velvaere/ekspress-barbering-/70569 Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Ha ha ha, den var bra Olav! Modige dem som kjører rundt i den bobla der Quote
HolgersEN Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 De skulle jo brukt denne bilen da. :D Hadde den vært min, så skulle jeg ha kalt den for "Slikkfrid" Quote
A.H Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Den shave ekspress bilen er jeg ganske sikker på at jeg møtte her om dagen , husker jeg stussa på hvorfor noen hadde lagt folie utpå den originale sykebil fargen Quote
Robert Andersen Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 Den var artig :D Ville ikke ha krasjet med den musa der nei. Quote
Thomas Madsen Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 Hva er så "krem" med å kjøre rundt og dele ut engangshøvler til en haug med mannfolk da ??? Er jo flest damer som kommer drassene på gubben som skal shaves litt... Og du får nok ikke delta om det er ei frue som skal stusse den litt heller.... Quote
T-boy Posted July 2, 2009 Author Posted July 2, 2009 Hva er så "krem" med å kjøre rundt og dele ut engangshøvler til en haug med mannfolk da ??? Er jo flest damer som kommer drassene på gubben som skal shaves litt... Du snakker av erfaring skjønner jeg Og du får nok ikke delta om det er ei frue som skal stusse den litt heller.... Regner med at det er av samme kjønn, ja. Men det hadde nok vært en artig opplevelse som sommerjobb i forhold til mange andre. Quote
Thomas Madsen Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 Hva er så "krem" med å kjøre rundt og dele ut engangshøvler til en haug med mannfolk da ??? Er jo flest damer som kommer drassene på gubben som skal shaves litt... Du snakker av erfaring skjønner jeg hehe nei, gudskjelov ikke Men var om denne bussen på tv for en stund siden.. Og dem satt bare å delte ut høvler, og det var for det meste mannfolk som ble tvunget av sin andre halvdel Og du får nok ikke delta om det er ei frue som skal stusse den litt heller.... Regner med at det er av samme kjønn, ja. Men det hadde nok vært en artig opplevelse som sommerjobb i forhold til mange andre. Joa, sommer, sol, strand, lettkledde damer og tanken på ei nybarbert ei er vel ikke det værste man kan ha som sommer jobb... Quote
Recommended Posts