Guest Steinar Lindberg Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Det der må være noe av det dummeste jeg har sett noensinne... Quote
Guest Frank Osland Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Æsj, det går ikkje an å kjøre rundt i det der Det verste er at den som eiger den bilen der sikkert har brukt masse tid på den jobben der (sjøl om det ikkje ser sånn ut da) Quote
Guest Hamsun Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 He he Jeg lo så jeg fikk vondt i magen!!! For det var vel ment som underholdning? Quote
Guest Marko Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 HVA I SVARTSVIDDE SINNSYKE HÆL****E SKULLE DET DER LIKNE PÅ??? Den som har gjort det der må jo være gal..... Hadde før kjørt bilen på huggern enn å finne på noe sånn! Quote
Guest tdha Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Er ikke det slik fabrikanten kamuflere en ny modell som er under utviklingen? Quote
Guest Johan Stub Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Jeg lurte på når noen ville skjønne det. Dette er neste utgave av Toyota Camry som de driver å tester i Polen... Quote
Recommended Posts