repvik Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Naboens '85 200 med Pierburg får ikke bensin. Jeg mener å huske at det ikke var returslange til tanken på disse, og at bensinpumpa er mekanisk? Hvor er det lurt å se etter feil? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Hvist ikke jeg leser feil i "123-bibelen" min (forøvrig på side 90), så skal det være både tur/retur. Mener også bestemt jeg hadde det på min 200T. PS..sitter ikke på min egen pc, derfor ikke innlogget. Mvh Syver-Benz Quote
repvik Posted July 1, 2009 Author Posted July 1, 2009 Hvist ikke jeg leser feil i "123-bibelen" min (forøvrig på side 90), så skal det være både tur/retur. Mener også bestemt jeg hadde det på min 200T. PS..sitter ikke på min egen pc, derfor ikke innlogget. Mvh Syver-Benz Bilen har blitt hentet av Motor-Trade (BOS) for at de skal finne ut hva som er gæærnt. Fortsatt litt nysgjerrig på hva i all verden som forårsaket problemet dog. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Ja, hiv ut resultatet ved endt konsultasjon! Quote
repvik Posted July 1, 2009 Author Posted July 1, 2009 Litt imponert over at han faktisk får BOS til å hente bilen. Det kan vel neppe bli en liten verkstedsregning til slutt? (Bilen er på langt nær strøken, skal sies. Men den er fortsatt fra '85) Quote
Arne Henriksen Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 Fortsatt litt nysgjerrig på hva i all verden som forårsaket problemet dog. Tom tank, tett sil i tanken, tett filter, defekt pumpe, skitt i forgasseren. Quote
repvik Posted July 3, 2009 Author Posted July 3, 2009 Fortsatt litt nysgjerrig på hva i all verden som forårsaket problemet dog. Tom tank, tett sil i tanken, tett filter, defekt pumpe, skitt i forgasseren. Bensinmåleren viste litt under halv tank, så jeg antar at det var bensin på tanken. Tok av slangene til forgasseren, men det kom ingen bensin. Så jeg antar at problemet lå før forgasseren. Ser naboen har fått bilen tilbake nå, men han er ingensteds å se. Skal legge ut svaret når jeg hører det. Quote
repvik Posted July 3, 2009 Author Posted July 3, 2009 Det var bensinpumpa ja. Den tok kvelden etter knappe 250'km. Regninga fra Motor-Trade kom seg på 4907,- Quote
Recommended Posts