Jump to content

Recommended Posts

Posted

Naboens '85 200 med Pierburg får ikke bensin. Jeg mener å huske at det ikke var returslange til tanken på disse, og at bensinpumpa er mekanisk?

Hvor er det lurt å se etter feil?

Posted

Hvist ikke jeg leser feil i "123-bibelen" min (forøvrig på side 90), så skal det være både tur/retur.

Mener også bestemt jeg hadde det på min 200T.

PS..sitter ikke på min egen pc, derfor ikke innlogget.

Mvh Syver-Benz

Posted

Hvist ikke jeg leser feil i "123-bibelen" min (forøvrig på side 90), så skal det være både tur/retur.

Mener også bestemt jeg hadde det på min 200T.

PS..sitter ikke på min egen pc, derfor ikke innlogget.

Mvh Syver-Benz

Bilen har blitt hentet av Motor-Trade (BOS) for at de skal finne ut hva som er gæærnt. Fortsatt litt nysgjerrig på hva i all verden som forårsaket problemet dog.

Posted

Litt imponert over at han faktisk får BOS til å hente bilen. Det kan vel neppe bli en liten verkstedsregning til slutt?

(Bilen er på langt nær strøken, skal sies. Men den er fortsatt fra '85)

Posted

Fortsatt litt nysgjerrig på hva i all verden som forårsaket problemet dog.

Tom tank, tett sil i tanken, tett filter, defekt pumpe, skitt i forgasseren.

Bensinmåleren viste litt under halv tank, så jeg antar at det var bensin på tanken.

Tok av slangene til forgasseren, men det kom ingen bensin. Så jeg antar at problemet lå før forgasseren.

Ser naboen har fått bilen tilbake nå, men han er ingensteds å se. Skal legge ut svaret når jeg hører det.