HolgersEN Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Så den i dag og du verden for en SVÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR doning det var http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article4433757.ece Quote
HolgersEN Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 En skikkelig motor der, så snakker vi drifting!! Med stor D Tenk den på isette veier da Quote
T-boy Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Høh, lang ja. sto i artikkelen at det var hele 3 ledd, kom bare til 2 jeg, men 3 deler da ... Uansett, et skikkelig snøkaos til vinteren, så kommer de nok på bedre tanker. Ser for meg denne brette seg mens den sklir baklengs nedover en bakke Quote
TomB Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 skulle kjøre forbi denne i går. fikk litt store øyne når jeg så hvor lang denne var, jeg trodde jeg lå bak en vanlig buss jeg =P men, hvor skal de slippe av folk i denne bussen? er vel ikke ett eneste busstopp som er langt nok? Quote
Recommended Posts