Jump to content

Vi mangler en AMG-versting replica i klubben....

Recommended Posts

Posted

Jeg må si at jeg faktisk er litt overrasket over at ingen i denne klubben har bygget en replica på AMG verstingen 300SEL 6.8 som tok klasse-seieren i 24-timers løpet på Spa i Belgia i 1967. Med så mange flinke, kreative og ikke minst AMG-frelste Mercedes entusiaster vi har i denne klubben, så burde vel snart noe sånt kommet på veien?? Trenger jo ikke bli allverdens dyrt prosjekt heller??

2007_07_14_mb300sel68amg.jpg

Posted

Lage en replica av replicaen?

513784618_88513b3f32.jpg?v=0

513784626_341a0102cb.jpg?v=0

513988204_0ebd8cfb7d.jpg?v=0

513988210_f4b2fc6e9e.jpg?v=0

Så denne i California for et par år siden - utrolig kul bil, som hadde en helt FANTASTISK motorlyd! Burde være mer enn nok brukbare donorbiler til et slikt prosjekt, dog er det nok ikke gjort i en håndvendig all den tid ingen av de modifiserte delene kan kjøpes ferdige.

Posted

Rååååååååååååååååååååååååååååååååååå bil  :D

Krem prosjekt for deg det Charlie???  8)

Hehe!! Har gått lenge rundt å grublet på et slikt prosjekt. Hadde vært noe å reist til Vålerbanen med....

Men jeg har dessverre nok biler og prosjekter. Dessuten så er jeg redd tålmodigheten til kona ikke tåler flere prosjekter på en stund... :roll: :roll:

Posted

Synes dette karosseriet er så fint orginalt at jeg hadde greid meg fint med kun AMG-motoren i en ellers "orginal" bil. :D

Kunne heller tenkt meg en standard V8 motor i et modifisert AMG-look karrosseri...