CHARLIE Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Jeg må si at jeg faktisk er litt overrasket over at ingen i denne klubben har bygget en replica på AMG verstingen 300SEL 6.8 som tok klasse-seieren i 24-timers løpet på Spa i Belgia i 1967. Med så mange flinke, kreative og ikke minst AMG-frelste Mercedes entusiaster vi har i denne klubben, så burde vel snart noe sånt kommet på veien?? Trenger jo ikke bli allverdens dyrt prosjekt heller?? Quote
HolgersEN Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Rååååååååååååååååååååååååååååååååååå bil Krem prosjekt for deg det Charlie??? Quote
Sven Håkon Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Lage en replica av replicaen? Så denne i California for et par år siden - utrolig kul bil, som hadde en helt FANTASTISK motorlyd! Burde være mer enn nok brukbare donorbiler til et slikt prosjekt, dog er det nok ikke gjort i en håndvendig all den tid ingen av de modifiserte delene kan kjøpes ferdige. Quote
Jøran89 Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Synes dette karosseriet er så fint orginalt at jeg hadde greid meg fint med kun AMG-motoren i en ellers "orginal" bil. Quote
CHARLIE Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Rååååååååååååååååååååååååååååååååååå bil Krem prosjekt for deg det Charlie??? Hehe!! Har gått lenge rundt å grublet på et slikt prosjekt. Hadde vært noe å reist til Vålerbanen med.... Men jeg har dessverre nok biler og prosjekter. Dessuten så er jeg redd tålmodigheten til kona ikke tåler flere prosjekter på en stund... :roll: Quote
CHARLIE Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Synes dette karosseriet er så fint orginalt at jeg hadde greid meg fint med kun AMG-motoren i en ellers "orginal" bil. Kunne heller tenkt meg en standard V8 motor i et modifisert AMG-look karrosseri... Quote
Stian Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Noe sånt du vil ha? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=116423964&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=136&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1965-01-01&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=3 Hvem i all verden slenger et persisk teppe inn i sånt????? Bra utgangspunkt? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=117974760&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=136&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1965-01-01&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=3 Quote
TEH Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Dessuten så er jeg redd tålmodigheten til kona ikke tåler flere prosjekter på en stund... :roll: Jøss, så rart Quote
Recommended Posts