Jump to content

Soting av fremre sidevinduer og eu-kontroll

Recommended Posts

Posted

Er det noen som har noen erfaring her på det? Er det i det hele tatt et kontrollpunkt på PKK? Litt kjiper og måtte dra det av annethvert år! Og viser den selvfølgelig ikke på BT eller NAF. Og hva med ettermontert xenon i fjernlys?

Posted

Jeg har hatt sota ruter forand på alle mine biler og ALDRI blitt stoppa, ble stoppa i teknisk kontroll med S203`en og de sa ikke en sjit om rutenne  :D

Så få de sota...Er utroli lekkert  :D  :D  :D

Posted

Har veldig lyst til det, (må jo bruke skattepenga på noe :lol: )men har også en eu-kontroll på trappene, så jeg bare lurte på om noen her har vist bilen med sota fremvinduer.

Posted

Har veldig lyst til det, (må jo bruke skattepenga på noe :lol: )men har også en eu-kontroll på trappene, så jeg bare lurte på om noen her har vist bilen med sota fremvinduer.

Ta det etterpå så slipper du klatt i løa  8)

Er utroli behageli med sota fordørsruter da en ikke får så mye sol i fleisen og se utroli pent ut...IKKE ta for mye, mellom toning er mer enn nok hvis du gjør det  :D

Posted

nei er ikke noe toning som helst er lovelig,men noen sa att du kan tone rutene like mye som di er orginalt farva,men det er jo ingenting.jeg har ett sett med orginal ruter liggans, så vist jeg blir stoppa å bedt om å vise bilen etterpå så er det bare å bytte he he

Posted

Er det ikke en viss prosent som er lovlig?? Inntil 20% eller noe...

Film på framrutene er ulovlig uansett. Selv 100% klar film er ulovlig. Og det er ikke bare i norge dette er ulovlig :-(

Guest Thomas H
Posted

Cops`n stoppa meg en gang bare for å pirke. Da påpekte han samtidig sotinga av fremrutene mine, som jeg selvfølgelig hevdet var originalt fra fabrikk  :lol:

Bare en er moderat med sotinga, og husker å få ned ruta _før_ dem kommer bort til bilen så skal det noe til før du får dask på lanken av onkel blå eller BT. Har sluppet unna de siste fem årene med tre forskjellige biler.