HolgersEN Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Er det noen som har peiling på hvordan veistandaren er fra Trondheim - Molde? Quote
Fredrik B Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Spørs litt på hvilken vei man tar. Men er stort sett smalt å svingete. Usikker på hvor hullete asfalten er. Men tror den er overkommelig. (har dog kun kjørt til surnadalen ) Quote
Dani mb Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Er det noen som har peiling på hvordan veistandaren er fra Trondheim - Molde? Med en bil som du har, har alle veiene gode standard Quote
HolgersEN Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Er det noen som har peiling på hvordan veistandaren er fra Trondheim - Molde? Med en bil som du har, har alle veiene gode standard Du tenker på leiebilen jeg skal kjøre? Quote
Dani mb Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Er det noen som har peiling på hvordan veistandaren er fra Trondheim - Molde? Med en bil som du har, har alle veiene gode standard Du tenker på leiebilen jeg skal kjøre? Den å!!! Quote
HolgersEN Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Er det noen som har peiling på hvordan veistandaren er fra Trondheim - Molde? Med en bil som du har, har alle veiene gode standard Du tenker på leiebilen jeg skal kjøre? Den å!!! Audi A6 2.4 Automat må være en god bil på slike veier...Flyver vel over hulla i veien Quote
Fredrik B Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Flyver vel over hulla i veien Skal du ikke ta flymaskin opp hit da Quote
HolgersEN Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Flyver vel over hulla i veien Skal du ikke ta flymaskin opp hit da Åååååååååååååååååå joda...Nødlander i Trondheim og velter meg så inn i bilen Herregud jeg gruer meg til og fly da jeg må være edru når jeg skal oppi flyvemaskineriet Quote
RuneT Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Hallo Terje Vi snakker Atlanterhavsveien her! Kåret til vakreste vei i europa for noen år siden. Er visst en turistattraksjon i seg selv. Ta med fotoapparat. Er du heldig får du kjørt den i et helvetes ruskevær. Skyll bilen etterpå i ferskvann viss så.... Google Atlanterhavsveien, så får du sikkert mye bra. Dette er da ytre linje. Du kan også velge indre, da via Dombås og E6 videre nordover. Veiene er bra. Quote
Dani mb Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Hallo Terje Vi snakker Atlanterhavsveien her! Kåret til vakreste vei i europa for noen år siden. Er visst en turistattraksjon i seg selv. Ta med fotoapparat. Er du heldig får du kjørt den i et helvetes ruskevær. Skyll bilen etterpå i ferskvann viss så.... Google Atlanterhavsveien, så får du sikkert mye bra. Dette er da ytre linje. Du kan også velge indre, da via Dombås og E6 videre nordover. Veiene er bra. Når jeg skal til Trondheim, skal jeg ta denne veien Quote
Fredrik B Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Hallo Terje Vi snakker Atlanterhavsveien her! Kåret til vakreste vei i europa for noen år siden. Er visst en turistattraksjon i seg selv. Ta med fotoapparat. Er du heldig får du kjørt den i et helvetes ruskevær. Skyll bilen etterpå i ferskvann viss så.... Google Atlanterhavsveien, så får du sikkert mye bra. Dette er da ytre linje. Du kan også velge indre, da via Dombås og E6 videre nordover. Veiene er bra. Når jeg skal til Trondheim, skal jeg ta denne veien Når skal du til Trondheim? Quote
HolgersEN Posted July 2, 2009 Author Posted July 2, 2009 Hvor ofte går båten fra Halsa - Kanestraum ??? Quote
Tonny Solem Posted July 4, 2009 Posted July 4, 2009 http://www.fjord1.no/default.asp?page=200&pagesub=20 Veiene er stort sett bra den veien , de holder vanlig vestlandstandard. Kjører du til Oppdal-sunndalsøra-Molde så er veiene litt bedre kontra TRonheim-Halsa-Molde. Ikke noen veier å være redd for ihvertfall. Quote
HolgersEN Posted July 6, 2009 Author Posted July 6, 2009 Når jeg skal regne ut kjøretiden på internett så varierer den fra 3-4 timer Noen som vet hvor mange timer det tar? Quote
Tonny Solem Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Når jeg skal regne ut kjøretiden på internett så varierer den fra 3-4 timer Noen som vet hvor mange timer det tar? Du må nok regne med ca 4 timer nå i sommer fra Trondheim-Oppdal-Sunndalsøra-Molde. Er mye trafikk og sikkert haugevis med Tyske bobilturister. På nattestid med lite trafikk kan du ta vekk ca 1 time. ( Sikkert derfor det varierer 1 time annsått kjøretid. ) Quote
HolgersEN Posted July 13, 2009 Author Posted July 13, 2009 Når jeg skal regne ut kjøretiden på internett så varierer den fra 3-4 timer Noen som vet hvor mange timer det tar? Du må nok regne med ca 4 timer nå i sommer fra Trondheim-Oppdal-Sunndalsøra-Molde. Er mye trafikk og sikkert haugevis med Tyske bobilturister. På nattestid med lite trafikk kan du ta vekk ca 1 time. ( Sikkert derfor det varierer 1 time annsått kjøretid. ) Var redd at Tyske bobiler vil være på veien Skal stå opp før fuglenne fiser og komme meg avgårde før bobilmafiaen får tatt inn solmarkisa si jeg Quote
Tonny Solem Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Hørtes ut som ei god plan. Hadde ikke villa kjørt om Halsa ( med ferge ) nå midt i ferien ihvertfall , vet jo aldri hvordan det klaffer med fergetider og hvor mye trafikk det er. Du får ha en fin tur , samme hvor/ hva og når du kjører. Quote
HolgersEN Posted July 14, 2009 Author Posted July 14, 2009 Ikke dumt og ta veien du Tonny sa, gjør mye for og slippe og ta fergen Men er vel ikke det verste ruchet i slutten av August ville jeg tro? Quote
Tonny Solem Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Ikke dumt og ta veien du Tonny sa, gjør mye for og slippe og ta fergen Men er vel ikke det verste ruchet i slutten av August ville jeg tro? Alt for å slippe ferger sier nå bare jeg. I slutten av August så har det vel roet seg det meste av ferietrafikk , så da kan du jo kjøre selv om fuglene har stått opp og har fiset fra seg . Quote
HolgersEN Posted July 14, 2009 Author Posted July 14, 2009 Ikke dumt og ta veien du Tonny sa, gjør mye for og slippe og ta fergen Men er vel ikke det verste ruchet i slutten av August ville jeg tro? Alt for å slippe ferger sier nå bare jeg. I slutten av August så har det vel roet seg det meste av ferietrafikk , så da kan du jo kjøre selv om fuglene har stått opp og har fiset fra seg . Håper på lite trafikk så jeg kommer meg fort ned og enda raskere opp igjen Quote
Tonny Solem Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Hvorfor tar du ikke fly til Molde isteden for fly til Trondheim,og så kjøre bil Trondheim-Molde-Tronheim ? Så slipper du å kjøre Auda også. Quote
HolgersEN Posted July 14, 2009 Author Posted July 14, 2009 Hvorfor tar du ikke fly til Molde isteden for fly til Trondheim,og så kjøre bil Trondheim-Molde-Tronheim ? Så slipper du å kjøre Auda også. For det er Trondheim jeg skal ha som hovedpost på turen (Er der MB folka jeg hovedsakligt skal treffe bor) Men skal bare ha meg en dagstur til Molde for og treffe noen venninder som bor der. Siden jeg er i "nærområdet" Må også si at jeg liker og teste ut andre bilmerker, så da er en slik tur en ypperlig annledning for og gjøre det PS: Tonny!!! Siden du bor i Molde (Ser det i profilen din at du er derfra )...Så kan jeg møte på deg også? Så kan jeg si at jeg har vært på "Mini" MB-Treff i Molde også med en Auda (Litt kjipt og mønstre på i Audi da)? UANNSETT så hadde det vært artigt og møtt på deg når jeg var i området.! Quote
Tonny Solem Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 Det må jo selvfølgelig gå ann å arangere ett møte , selv om du kjører Auda. Bare si ifra når tiden nærmer seg , så finner vi ut av det. Quote
Dani mb Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 Hallo Terje Vi snakker Atlanterhavsveien her! Kåret til vakreste vei i europa for noen år siden. Er visst en turistattraksjon i seg selv. Ta med fotoapparat. Er du heldig får du kjørt den i et helvetes ruskevær. Skyll bilen etterpå i ferskvann viss så.... Google Atlanterhavsveien, så får du sikkert mye bra. Dette er da ytre linje. Du kan også velge indre, da via Dombås og E6 videre nordover. Veiene er bra. Når jeg skal til Trondheim, skal jeg ta denne veien Når skal du til Trondheim? Fikk ikke med meg dette... jeg skal ut og reise i morgen... via Oslo Quote
Fredrik B Posted July 31, 2009 Posted July 31, 2009 Hallo Terje Vi snakker Atlanterhavsveien her! Kåret til vakreste vei i europa for noen år siden. Er visst en turistattraksjon i seg selv. Ta med fotoapparat. Er du heldig får du kjørt den i et helvetes ruskevær. Skyll bilen etterpå i ferskvann viss så.... Google Atlanterhavsveien, så får du sikkert mye bra. Dette er da ytre linje. Du kan også velge indre, da via Dombås og E6 videre nordover. Veiene er bra. Når jeg skal til Trondheim, skal jeg ta denne veien Når skal du til Trondheim? Fikk ikke med meg dette... jeg skal ut og reise i morgen... via Oslo Hvor lenge blir du da? Kansje fått til ett minitreff ? Quote
Recommended Posts