Dani mb Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Vel, det er vist på tida at gutta begynner å prøve kjøre neste generasjon av ML'en... Denne ser litt mer kompak ut i forholdt til W164'en!! Men håper at de kler av henne, så vi kan se litt bedre (prøver å finne litt mer info og detaljer...) Quote
Dani mb Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 I starten så nevnte jeg den skulle få kode navnet W165, men den er feil og den blir nok W166!! Bilen blir også en 2012 modell som vil sansynlig være på markedet i midten av 2011 Vi kan kanskje se en Diesel- elektronisk Hybrid ML... noe som de jobber med!! ML hybrid'en vil få en ekstra elektrisk morot som kan ytre hele 80 hester For oss i Europa, så kan det dukke opp en ML 220 CDI med 204 hester, som vil passe godt nok for Norske Markedet ... tenkte hva staten kunne få altså!! En V6 diesel motor med 225hk og en med 333 hk, en V6 og V8 bensin skal være på plass. V8'en skal vist ha to turbo'er og vil få ut minst 570 hester.... Quote
Dani mb Posted October 24, 2009 Author Posted October 24, 2009 Enda flere bilder... Her har også den nye M'en følgt de andre Mercedes' interiør!! Quote
gunsen Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Godt å se deg tilbake Dani med dine kunnskaper . Slipper jeg å lete på nettet når jeg finner all info jeg trenger her . Har mer og mer lyst på en ML, det frister så inni granskauen , vet ihvertfall hva som skal handles viss telefonen ringer fra Hamar Quote
Dani mb Posted October 24, 2009 Author Posted October 24, 2009 Godt å se deg tilbake Dani med dine kunnskaper . Slipper jeg å lete på nettet når jeg finner all info jeg trenger her . Har mer og mer lyst på en ML, det frister så inni granskauen , vet ihvertfall hva som skal handles viss telefonen ringer fra Hamar He he... gjør så godt som jeg kan!! Ja, de begynner å bli finere og finere!! Med store felger... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Han sitter å oppdaterer tvitter Quote
Dani mb Posted November 6, 2009 Author Posted November 6, 2009 Han sitter å oppdaterer tvitter Det er jo mange knapper å holde styr på da vet du... :lol: Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 Se der ja. Virker den lengere, eller er den det? Quote
Dani mb Posted December 4, 2009 Author Posted December 4, 2009 Se der ja. Virker den lengere, eller er den det? Det blir sikkert en del LED her også... Tja, for meg virker som om den er blitt litt høyere Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 LED ja, det har jo eksplodert det siste året.. Når kommer denne i produksjon? Quote
Dani mb Posted December 4, 2009 Author Posted December 4, 2009 LED ja, det har jo eksplodert det siste året.. Når kommer denne i produksjon? Det var snakk om i 2012, men blir sikker slutten av 2011 Quote
Geggi Posted December 4, 2009 Posted December 4, 2009 Er vel mer naturlig at den blir hetende W165 eller har jeg gått glipp av noe? Regner ikke med at faceliften fra ifjor ble kalt W165... Quote
Dani mb Posted December 4, 2009 Author Posted December 4, 2009 Er vel mer naturlig at den blir hetende W165 eller har jeg gått glipp av noe? Regner ikke med at faceliften fra ifjor ble kalt W165... Har lest at den blir W166, men alt er jo mulig!! Den kommer i produksjon i oktober 2011 da og blir lavd der C, R og GL kommer fra, Tuscaloosa... Quote
Geggi Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 Overraskende lite nytt på front-utseendet... Faceliften har jo allerede vært så hadde vel venta mer, men den kan jo være mer forandra ellers.... Quote
Recommended Posts