Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vel, det er vist på tida at gutta begynner å prøve kjøre neste generasjon av ML'en... Denne ser litt mer kompak ut i forholdt til W164'en!! Men håper at de kler av henne, så vi kan se litt bedre :lol:

(prøver å finne litt mer info og detaljer...)

2404172.jpg

7819934.jpg

4309570.jpg

6603302.jpg

6406939.jpg

9190155.jpg

8240025.jpg

Posted

I starten så nevnte jeg den skulle få kode navnet W165, men den er feil og den blir nok W166!!

Bilen blir også en 2012 modell som vil sansynlig være på markedet i midten av 2011 :)

Vi kan kanskje se en Diesel- elektronisk Hybrid ML... noe som de jobber med!!

ML hybrid'en vil få en ekstra elektrisk morot som kan ytre hele 80 hester :shock:

For oss i Europa, så kan det dukke opp en ML 220 CDI med 204 hester, som vil passe godt nok for Norske Markedet 8)... tenkte hva staten kunne få altså!!

En V6 diesel motor med 225hk og en med  333 hk, en V6 og V8 bensin skal være på plass. V8'en skal vist ha to turbo'er og vil få ut minst 570 hester.... :shock:

• 3 months later...
Posted

Godt å se deg tilbake Dani med dine kunnskaper 8). Slipper jeg å lete på nettet når jeg finner all info  jeg trenger her :D.

Har mer og mer lyst på en ML, det frister så inni granskauen  :D, vet ihvertfall hva som skal handles viss telefonen ringer fra Hamar :D

Posted

Godt å se deg tilbake Dani med dine kunnskaper 8). Slipper jeg å lete på nettet når jeg finner all info  jeg trenger her :D.

Har mer og mer lyst på en ML, det frister så inni granskauen  :D, vet ihvertfall hva som skal handles viss telefonen ringer fra Hamar :D

He he... gjør så godt som jeg kan!!

Ja, de begynner å bli finere og finere!! Med store felger... :)

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Er vel mer naturlig at den blir hetende W165 eller har jeg gått glipp av noe? Regner ikke med at faceliften fra ifjor ble kalt W165...

Har lest at den blir W166, men alt er jo mulig!! Den kommer i produksjon i oktober 2011 da og blir lavd der C, R og GL kommer fra, Tuscaloosa... :)

Posted

Overraskende lite nytt på front-utseendet...

Faceliften har jo allerede vært så hadde vel venta mer, men den kan jo være mer forandra ellers....