Hans-Petter Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Ja da lager vi et koslig sammentreff her i arendal by! Håper mange vil komme! Jeg tenkte vi kunne bli sammlet litt på ettermiddagen på fiskabrygga i arendal. Hadde vært kjempe fint om tilbakemeling om hvor mange som kunne tenkte seg å være med for da kunne jeg ordnet reker! og litt sånn snadder. Skal også høre med en bekjent av meg om det i det hele tatt går ann å få tak i reker der på søndag siden dette er en pub/fiskeutsalg:p men bør vell gå. priser som kommer jeg tilbake til! jeg oppforderer alle til å ta med kamera ned også! i tilfelle fint vær kunne jeg tenkt meg å lage en liten cruising video som blir filma diverse plasser her nede og litt bilder på diverse plasser! Bare om det hadde vært noe folk hadde vært inntresert i da vell å merke:) Hans-Petter Quote
Hans-Petter Posted July 1, 2009 Author Posted July 1, 2009 vi venter litt med dette treffet slik at vi for en dato der det passer for de fleste. Quote
Thomas Madsen Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 vi venter litt med dette treffet slik at vi for en dato der det passer for de fleste. Sånn ca hvilke postnummer dekker dette ??? så skal jeg få sendt den en mailing liste... Quote
HolgersEN Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 vi venter litt med dette treffet slik at vi for en dato der det passer for de fleste. Sånn ca hvilke postnummer dekker dette ??? så skal jeg få sendt den en mailing liste... Er vel fra Nordkapp i Nord - Kristiansand i Sør Quote
A.H Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 vi venter litt med dette treffet slik at vi for en dato der det passer for de fleste. Sånn ca hvilke postnummer dekker dette ??? så skal jeg få sendt den en mailing liste... Er vel fra Nordkapp i Nord - Kristiansand i Sør Kristiandsand?! Oss Lyngdøler da? Quote
HolgersEN Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 vi venter litt med dette treffet slik at vi for en dato der det passer for de fleste. Sånn ca hvilke postnummer dekker dette ??? så skal jeg få sendt den en mailing liste... Er vel fra Nordkapp i Nord - Kristiansand i Sør Kristiandsand?! Oss Lyngdøler da? Var ment som hele landet Quote
FrodeS Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 Var ment som hele landet psst : Lindesnes Lokallagene er ikke sånn at de som er utenfor et visst postnummerintervall ikke får komme. Når et lokallag har treff, så er det bare å komme for de som vil ta turen. Noen syns det er for langt hvis de må kjøre en mil eller to, andre .. heter Terje Quote
HolgersEN Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 Var ment som hele landet psst : Lindesnes Lokallagene er ikke sånn at de som er utenfor et visst postnummerintervall ikke får komme. Når et lokallag har treff, så er det bare å komme for de som vil ta turen. Noen syns det er for langt hvis de må kjøre en mil eller to, andre .. heter Terje Jeg er som kumøkka...OVER ALT Ingenting er for langt og kjøre når en kjører Mercedes og skal treffe Mercedes folk Vært på treff i Kristiansand, Bergen, Trondheim , Gol og mini mini mini treff i Lillesand med Dani og Gol med Gunsen før jul i fjord..Så har besøkt forskjelligge lokallag jeg Quote
FrodeS Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 Jeg er som kumøkka...OVER ALT Ingenting er for langt og kjøre når en kjører Mercedes og skal treffe Mercedes folk Vært på treff i Kristiansand, Bergen, Trondheim , Gol og mini mini mini treff i Lillesand med Dani og Gol med Gunsen før jul i fjord..Så har besøkt forskjelligge lokallag jeg Jeg hørte Salten skal ha treff snart Quote
Hans-Petter Posted July 2, 2009 Author Posted July 2, 2009 Var ment som hele landet Noen syns det er for langt hvis de må kjøre en mil eller to, andre .. heter Terje HAHA! den måtte jeg flire av! Quote
Dani mb Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 Jaja, vi får vente litt da Og ALLE er velkommen til et treff og besøk her i det blide sørlandet Jo flere jo bedre!! Jeg reiste jo her ifra til Jærhagen engang for å være med på et treff der oppe og jeg ble mottatt med åpne armer Quote
Recommended Posts