Guest Kim Sæther Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Hei, er det noen som veit ka som feile mercha mi (w210 98mod). Æ har et varmeanlegg som det ikke kommer noe luft igjennom. Når æ sett opp hastigheten på vifta(kjøpte ny i desember) hører jeg bare viften som jobber og en svak luftstrøm i ventilene. Bilen har tidligere gått som taxi, så jeg tenker at det kansje har falt noe papir ned bak frontruten som dekker til noe. evt at den som styrer ventilåpningene, har lukket alle varmeskjoldene. Som sagt har det vært en kald vinter, og er utrolig takknemelig for noen tips. mvh Kim Quote
FrodeS Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Hei, er det noen som veit ka som feile mercha mi (w210 98mod). Æ har et varmeanlegg som det ikke kommer noe luft igjennom. Når æ sett opp hastigheten på vifta(kjøpte ny i desember) hører jeg bare viften som jobber og en svak luftstrøm i ventilene. Bilen har tidligere gått som taxi, så jeg tenker at det kansje har falt noe papir ned bak frontruten som dekker til noe. evt at den som styrer ventilåpningene, har lukket alle varmeskjoldene. Som sagt har det vært en kald vinter, og er utrolig takknemelig for noen tips. mvh Kim Sjekket at alle filtre er rene og pene? Quote
Dani mb Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 ...og at alle plast rørere som følger luftet til ventillene er på plass og ikke ramla ut... Quote
Joa Posted July 3, 2009 Posted July 3, 2009 Hadde samme problem inntil i går, kjøpte nytt filter ( ca 220 kr) som ligger innenfor hanskerommet. Det var svært skittent, og har aldri hatt mer luft enn nå. Hanskerommet må taes ut. Quote
Guest Kim Sæther Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 det var pollen filteret, nu virke alt som en drøm. Quote
Recommended Posts