Thomas Madsen Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Hei alle Mercedes entusiaster. Til høsten arrangeres Pagodetreff på Røros. Er det noen av medlemmene som er Pagodeeier så kan dette anbefales. Skandinavisk Pagodetreff arrangeres 1 gang i året enten i Sverige, Danmark eller Norge. I fjor stilte det 35 biler på arrangementet i Sverige. Dette er likesinnede mennesker som elsker å kjøre pagode og ha hyggelig sosialt samvær samtidig. Meld deg (dere) på før det blir fullt. Se vedlegg. Mvh Arne Lossius og Hans Friis KJÆRE ”PA”GODE VENNER Velkommen til Skandinavisk Pagodetreff i Norge 2009. 28. til 30. august på Røros. Røros er en gammel koppergruveby (grunnlagt i 1644) beliggende i Sør Trøndelag. Byen er en del av verdens kulturarv, og ligger 390 km. fra Oslo. Vi skal bo på Røros Hotell (www.roroshotell.no) som har en høy standard og er viden kjent for sitt gode kjøkken med både lokale og internasjonale retter. Vi vil få en fin opplevelse i naturskjønne omgivelser. Husk å sette av denne helgen til årets store Pagode begivenhet. Se priser, program og påmelding på neste side. Med vennlig hilsen Heidi og Hans Friis Lise og Arne Lossius Har også programmet for treffet, send meg en epost så sender jeg det.. Vi har jo ihvertfall 1 PA i klubben, og så entusiastiskt hun var når hun pratet om sist gang hun var på treff på Røros regner jeg med att dette er midt i blinken
FrodeS Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Er lagt ut fra før. http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=28355.0
Recommended Posts