Enebakk Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Er det noe som skjer på Sørlandet eller :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Er det noe som skjer på Sørlandet eller :D Det skjer mye her, men ikke mange som gidder å være med :lol: treff på sørlandsparke?? Treff i selve Kristiansand etterfølgt av kino?? Treff på brygga og masse pizza etterpå?? Treff på Lund ved fotball banen og kjøre Go kart?? Eller en hyggelig kveld på byen uten drama?? :P Skal jeg finne på en dato da alle kan være med?? Det kan også bli litt vanskelig for mange siden de skal ha ferie med sine kjære og familie, så på slutten av sommer'n kan det skje litt mere aktiviteter der flere kan være med Kom gjerne med på hva og hvor vi skal finne på noe!! Ikke bare i Kristiansand, men Lillesand eller hos Hans Petter i Arendal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Hva med noen kalde reker på fiskebrygga her i arendal som akuratt har kommet opp av vannet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 Hva med noen kalde reker på fiskebrygga her i arendal som akuratt har kommet opp av vannet? Høres ikke dumt ut det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Me like it Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 NÅR??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 NÅR??? Neste helg?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 NÅR??? Neste helg?? I`l be there Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 NÅR??? Neste helg?? I`l be there Passer det på søndag for alle?? Jeg har masse god tid på søndag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Jøss, har brygga vært under vann? Er det ikke noen som har lyst til å starte opp lokallag på Sørlandet og få ting i litt ordnede former, da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Da sier vi neste helg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Da sier vi neste helg! Søndag?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Jøss, har brygga vært under vann? Er det ikke noen som har lyst til å starte opp lokallag på Sørlandet og få ting i litt ordnede former, da? Tror Hans Petter kunne tenkt seg, eller hva?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 Jeg kommer ikke hjem før den 9. juli jeg :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Jeg kommer ikke hjem før den 9. juli jeg :( Vi kan sikker arangere noe når du kommer også vettu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Jeg må faktisk melde pass denne gangen, da jeg skal i bursdag på Søndagen Stiller sterkt neste gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Jeg må faktisk melde pass denne gangen, da jeg skal i bursdag på Søndagen Stiller sterkt neste gang Da kan Enebakk også være med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 Jeg kommer ikke hjem før den 9. juli jeg :( Vi kan sikker arangere noe når du kommer også vettu Det er kult Jeg elsker reker å Øl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Jeg må faktisk melde pass denne gangen, da jeg skal i bursdag på Søndagen Stiller sterkt neste gang Kan du ikke heller ta med bursdagsselskapet på treff? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Jeg må faktisk melde pass denne gangen, da jeg skal i bursdag på Søndagen Stiller sterkt neste gang Kan du ikke heller ta med bursdagsselskapet på treff? Tviler på at jeg hadde fått de med på det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Jeg må faktisk melde pass denne gangen, da jeg skal i bursdag på Søndagen Stiller sterkt neste gang Kan du ikke heller ta med bursdagsselskapet på treff? Tviler på at jeg hadde fått de med på det Dårlige greier, ass! Reker og litt bløde konsonanter på brygga i Arendal hørtes egentlig ganske digg ut. Det er ikke mer enn to og en halv time fra hytta i Hof og ned. Lager dere et treff en lørdag, så kunne det vært hyggelig å tatt turen ned og hilse på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Jeg er veldig open for forslag på hvilken dag vi skal ha det på! bare at vi for det på den dagen vi kan være flest sammlet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts