Jøran89 Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Er det noen som kan si meg en grei måte å plukke ut fjærene foran på w123? Får ikke på fjærklemmene til w124en. Bilen er en 1984 w123 280E Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Hei Jøran Jeg har gjort dette er par ganger på 123, og jeg gjøre det ikke èn gang til, men det er vel fordi at jeg er lei av å skru Skrudde uansett på en fjerklemmer på hver side av fjøra (trangt), skrudde av demperen, jekket det hele forsiktig ned, forså å stramme inn fjørene. Nå skal ikke jeg være den som skremmer deg altså, men vær for all del forsiktig, jeg var uheldig at den ene slapp, og kan jo fortelle at skjermen så ikke mye bra ut da den hadde landet, den måtte byttes. Quote
Alexander Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Min erfaring er at det beste er en fjærklemme som er lik den orginale MB klemma fra Klann, men som sitter på siden av fjæra i steden for midt inni. Orginalklemma kan brukes, den skal stikkes inn i hulle i innerskjermen, fra motorrommet. Men min erfaring er at det er for trangt... Quote
Jøran89 Posted June 28, 2009 Author Posted June 28, 2009 Takk for svar. Da får bare bilen være høy foran frem til jeg får tak i bedre utstyr. Quote
Recommended Posts