HolgersEN Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 Han hadde MYE god musikk...!!! R.I.P Michael Jackson...!!! http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/artikkel.php?artid=559673 Quote
Espen W Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 Musikken hans vil leve. Han har forsynt historien med mange klassikere. Stakkars fyr, han hadde det ikke så enkelt på privaten hele tiden tror jeg. E Quote
Stjerneglis Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Kondolerer til alle tilhengere av musikken hans Quote
Stian&Jittima Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Han hadde noen bra låter her og der,men en syk F... ellers. Uansett så er det jo tragiskt Quote
ØHN Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 En tragisk nyhet. Et pop-geni er borte. "Off the wall" (1979), "Thriller" (1982) og "We are the world" (1985) står som monumenter over moderne pop musikk. Ingen over, ingen ved siden! R.I.P. Quote
Enebakk Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Michael Jackason skal ikke kremeres. Ettersom han består av 86% plast, skal han gjennvinnes og gjøres til lego slik at han fortsatt kan leke med barn............. Quote
Espen W Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Hahahaha! Det er den beste jeg har hørt på lenge! e Quote
FrodeS Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Syns den var ufin, jeg. Jeg har fått den på SMS fra noen som tydeligvis også syns det erfestlig å harselere med en død mann. Quote
TEH Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Syns den var ufin, jeg. Jeg har fått den på SMS fra noen som tydeligvis også syns det erfestlig å harselere med en død mann. Istemmer den. Morbid idiotisk spøk... Quote
Stian&Jittima Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Syns den var ufin, jeg. Jeg har fått den på SMS fra noen som tydeligvis også syns det erfestlig å harselere med en død mann. Istemmer den. Morbid idiotisk spøk... Har overhode ingen forhold til han eller hans musikk,men spøken var tåpelig. Quote
Espen W Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Hvorfor er det ikke lov å spøke med en død mann? e Quote
Stian&Jittima Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Beskylde en mann som ikke lengere kan forsvare seg selv ang pedofili saken er tåpelig,det ble faktisk aldri bevist,kun bevist at anklager var ute etter litt penger fra han pga økonomiske grunner. Han var en meget spesiell fyr i mine øyne også,men ser ikke noe grunn til og kødde med døde mennesker og ja jeg syns også det er ekstremt med alle fansen hans. Men jeg syns alle bør respektere en død person,den personen har ikke lengere mulighet til og forsvare seg,og snakke dritt om døde personer,om det er en kjendis,fam,venner,bekjente,naboer osv syns jeg i mine øyne er tåpelig og feigt. Quote
Espen W Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Ærlig talt! Han var, og er jo en ekstremt offentlig person, som selv har brukt store deler av livet på å bli og opprettholde sin status som super-super-super-AAA-kjendis. Alle vet at det medfører et enormt press, og jeg tviler på at uskyldige vitser var det største problemet for MJ. Er det ikke lov å kødde med Hitler heller? Eller er det greit fordi han var en despot? At MJ hadde det vanskelig er jo ingen hemmelighet, noe jeg også skrev i mitt første innlegg. Stakkars mann. Jeg tror det var godt at fikk slippe. Ingen her vet noe om disse pedofili-anklagene, og det har heller ingenting med saken å gjøre. Det at det ikke er bevist noe, beviser ikke at alle anklager er grunnløse, desverre. I amerikanske rettsaker der noen av partene har ekstremt mye penger, er det ikke godt å si hva som er sant og ikke sant. Kanskje MJ var en skruppelløs pedofil som i prisnsippet brukte pengene sine på å kjøpe seg smågutter, I et forsøk på å lege sin egen ødelagte sjel. Via rettsaker ble det inngått forlik som sikret foreldre med lav moral store pengesummer. Vitser som går langt i antagelse som dette, ville for noen være over streken, men LEGO-vitsen antyder ikke noe slikt. LEGO-vitsen, spøker med det faktum at MJ hadde flere venner blandt barn i 12-års alderen enn blandt voksne, samt at hanhar gjennomgått mange kirurgiske operasjoner. Dette er jo ganske spesiellt, og når man selv har valgt å være så offentlig og vet hvordan verden reagerer på ting, burde MJ selv skånet sine omgivelser ved å opptre på en annen måte. Det er dessuten stor forskjell på å skrive en slik vits på et bittelite mercedesforum i Norge, og feks å konfrontere noen av hans nermeste med slike vitser. Vitsen er harmløs, og det er ikke injurierende eller moralsk forkastelig. e Quote
Stian&Jittima Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Ærlig talt! Han var, og er jo en ekstremt offentlig person, som selv har brukt store deler av livet på å bli og opprettholde sin status som super-super-super-AAA-kjendis. Alle vet at det medfører et enormt press, og jeg tviler på at uskyldige vitser var det største problemet for MJ. Er det ikke lov å kødde med Hitler heller? Eller er det greit fordi han var en despot? At MJ hadde det vanskelig er jo ingen hemmelighet, noe jeg også skrev i mitt første innlegg. Stakkars mann. Jeg tror det var godt at fikk slippe. Ingen her vet noe om disse pedofili-anklagene, og det har heller ingenting med saken å gjøre. Det at det ikke er bevist noe, beviser ikke at alle anklager er grunnløse, desverre. I amerikanske rettsaker der noen av partene har ekstremt mye penger, er det ikke godt å si hva som er sant og ikke sant. Kanskje MJ var en skruppelløs pedofil som i prisnsippet brukte pengene sine på å kjøpe seg smågutter, I et forsøk på å lege sin egen ødelagte sjel. Via rettsaker ble det inngått forlik som sikret foreldre med lav moral store pengesummer. Vitser som går langt i antagelse som dette, ville for noen være over streken, men LEGO-vitsen antyder ikke noe slikt. LEGO-vitsen, spøker med det faktum at MJ hadde flere venner blandt barn i 12-års alderen enn blandt voksne, samt at hanhar gjennomgått mange kirurgiske operasjoner. Dette er jo ganske spesiellt, og når man selv har valgt å være så offentlig og vet hvordan verden reagerer på ting, burde MJ selv skånet sine omgivelser ved å opptre på en annen måte. Det er dessuten stor forskjell på å skrive en slik vits på et bittelite mercedesforum i Norge, og feks å konfrontere noen av hans nermeste med slike vitser. Vitsen er harmløs, og det er ikke injurierende eller moralsk forkastelig. e ?? ?? Quote
Stian&Jittima Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Beskylde en mann som ikke lengere kan forsvare seg selv ang pedofili saken er tåpelig,det ble faktisk aldri bevist,kun bevist at anklager var ute etter litt penger fra han pga økonomiske grunner. Han var en meget spesiell fyr i mine øyne også,men ser ikke noe grunn til og kødde med døde mennesker og ja jeg syns også det er ekstremt med alle fansen hans. Men jeg syns alle bør respektere en død person,den personen har ikke lengere mulighet til og forsvare seg,og snakke dritt om døde personer,om det er en kjendis,fam,venner,bekjente,naboer osv syns jeg i mine øyne er tåpelig og feigt. Blir det ikke litt gale og ha slike meninger mens man harselerer med HIV i profilen sin? Bare lurer jeg. Akkurat den kan jeg ikke skjønne samenligningen på?? Her er det snakk om BIL og ikke en PERSON. Det er vel strengt tatt to vidt forskjellige "ting" Quote
TEH Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Er vel strengt tatt Ford det blir harselert med. At HIV er lett og få og umulig og bli kvitt er vel noe mange dessverre har erfart og de fleste vet Er ingen hemmlighet at jeg er en stor Michael Jackson fan og tok dødsbudskapet hans tungt. Han har laget svært mye god musikk og jeg legger han i samme bås som Elvis Presley. Ja, han var meget eksentrisk, men hvem ville ikke blitt det om man plutselig ble milliardær og vel så det over natta. Jeg hadde neppe holdt beina plantet på jorda i hvertfall. Jeg er også en av de som nekter og tro at han verken var pedofil eller hadde begått noe overgrep mot barn. Tror rett og slett han bare var svært barnslig og utrolig naiv. Vi snakker tross alt om USA, der folk saksøker hverandre pga for varm kaffe... Han var en vanvittig stor artist, som jeg har stor respekt for, og jeg vil aldri glemme konserten han holdt på Valle i august '97. Det var STORT og et utrolig bra show. R.I.P. Michael Jackson 1958-2009 Quote
Øystein Wormdal Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=560228 Som så mange andre kjendiser var også Michael Jackson godt utstyrt med motorkjøretøy. Aller mest spesiell er likevel en 1999-modell Rolls-Royce Silver Seraph med interiør som popkongen skal ha designet selv. Den sjenerøse bruken av 24 karats gull viser at Jackson definitivt ikke var en mann for minimalisme. Det «ser ut som at det har blitt tatt rett ut fra slottet i Versailles,» mente nettstedet Jalopnik om interiøret. Quote
Recommended Posts