CHARLIE Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 Jeg har kjøpt mellomaksling av Alexander her på forumet, og skulle så gjerne hatt den fraktet ned til Stavanger. Er det noen som skal nedover som kunne tatt den med for en rimelig penge?? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 Jeg har kjøpt mellomaksling av Alexander her på forumet, og skulle så gjerne hatt den fraktet ned til Stavanger. Er det noen som skal nedover som kunne tatt den med for en rimelig penge?? Hvor hast er dette da? Jeg skal til Alexsander selv om ikke så lenge, og skal en liten svipptur til Stavanger etter det. Hvem dag, kan vi jo avtale på PM når tiden nermer seg? Quote
CHARLIE Posted June 25, 2009 Author Posted June 25, 2009 Jeg har kjøpt mellomaksling av Alexander her på forumet, og skulle så gjerne hatt den fraktet ned til Stavanger. Er det noen som skal nedover som kunne tatt den med for en rimelig penge?? Hvor hast er dette da? Jeg skal til Alexsander selv om ikke så lenge, og skal en liten svipptur til Stavanger etter det. Hvem dag, kan vi jo avtale på PM når tiden nermer seg? Haster ikke i det hele tatt, så den løsningen din hadde vært genial Syver. Vi kan jo ta resten på PM Quote
Recommended Posts