Stian&Jittima Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Noen andre her som har fått igjen skattepenga ennå eller??? på kontoen min sto det 21300 klingene,blanke og skjønne kr Hva skal dere andre bruke penga på? Jeg sjøl skal ta siste rest på lånet på bilen Digg og være ferdig 3 år før egentlig planlagt tid,så fra og med 1. Juli EIER jeg bilen og ikke banken Quote
Jøran89 Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Er bare å hive på sparekontoen. Fikk vite idag at jeg må inn til førstegangstjeneste i januar, så pengene kommer godt med! Quote
Stian&Jittima Posted June 24, 2009 Author Posted June 24, 2009 Er bare å hive på sparekontoen. Fikk vite idag at jeg må inn til førstegangstjeneste i januar, så pengene kommer godt med! Du kan slippe 1.gangstjenesten rimelig lett hvis du ønsker det da Var på sesjon for 10 år siden,dimma etter 30 min Mine valg var enkle den gangen,der jeg jobbet ville ikke sjefen ansette meg fast før jeg var ferdig med millitæret,raskeste millitærtjenesten han hadde hørt om og annsettelses papira kom raskt på borde Quote
FrodeS Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Er bare å hive på sparekontoen. Fikk vite idag at jeg må inn til førstegangstjeneste i januar, så pengene kommer godt med! Du kan slippe 1.gangstjenesten rimelig lett hvis du ønsker det da Var på sesjon for 10 år siden,dimma etter 30 min Mine valg var enkle den gangen,der jeg jobbet ville ikke sjefen ansette meg fast før jeg var ferdig med millitæret,raskeste millitærtjenesten han hadde hørt om og annsettelses papira kom raskt på borde Det er ganske nøyaktig 10 år siden jeg dimmet også, men da hadde jeg vært inne i et snaut år Jeg hørte rykter om noe skattepenger, men det ble ikke så mye til overs i år. Du burde heller kjøpe deg en LS for penga. Det ligger en fin Baja på finn til 6k nå. Quote
repvik Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Har ikke kommet inn hos meg ennå, men skatteetaten påstår at det er 8666,- på vei. Da blir det 4 nye dekk, 4-hjulskontroll, eu-kontroll, nye hjullager og bremser foran Quote
Jonassen Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Er bare å hive på sparekontoen. Fikk vite idag at jeg må inn til førstegangstjeneste i januar, så pengene kommer godt med! Den beskjeden fikk jeg også, men fikk utsettelse (igjen) pga utdanning, utsettelse til 2013 Uansett, skattepengene endte på sparekonto hos meg også Quote
gunsen Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Noen som har det, restskatt på meg iår for første gang :( PS når det gjelder førstegangstjeneste,så er det ingen som har vondt av 1 år i millitæret Quote
JonArne Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 PS når det gjelder førstegangstjeneste,så er det ingen som har vondt av 1 år i millitæret jeg har. Går jeg mer mer enn 45 min så knekker jeg sammen pga mangler noen MM bein i knæra ^^ Litt Offtopic Quote
ØHN Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Baksmell på rundt 2500,- her gitt. De skal jeg bruke på julebordet til futen. Quote
Stian&Jittima Posted June 24, 2009 Author Posted June 24, 2009 Er bare å hive på sparekontoen. Fikk vite idag at jeg må inn til førstegangstjeneste i januar, så pengene kommer godt med! Du kan slippe 1.gangstjenesten rimelig lett hvis du ønsker det da Var på sesjon for 10 år siden,dimma etter 30 min Mine valg var enkle den gangen,der jeg jobbet ville ikke sjefen ansette meg fast før jeg var ferdig med millitæret,raskeste millitærtjenesten han hadde hørt om og annsettelses papira kom raskt på borde Det er ganske nøyaktig 10 år siden jeg dimmet også, men da hadde jeg vært inne i et snaut år Jeg hørte rykter om noe skattepenger, men det ble ikke så mye til overs i år. Du burde heller kjøpe deg en LS for penga. Det ligger en fin Baja på finn til 6k nå. Må innrømme at det frister ja,men må stramme inn pengesekken litt,har vært mye lekasje på den i år Mye uforusette regninger for tiden,som f.eks forgje helg gikk vaskemaskin i filler,samboern dro ned til euronics og kjøpte ny,ho hadde hørt så mye bra om Miele eller hva det merke heter,hadde ikke hørt så mye om pris!!! 10k!!!! holdt på og få hjertestopp i en alder av 28 år Helga nå gikk oppvaskmaskin i filler!!! da dro JEG ned og bestilte... MYE billigere det jeg mangler til helga nå er at varmtsvann beredern tar kvelden så har jeg slått 3 fluer i en smekk... Dyrt og leve for tiden... Værste er at når du ENDELIG har begynt og komme skikkelig på pluss siden på sparekontoen så ryker det ene etter det andre. LS for vente litt desverre... Quote
repvik Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Baksmell på rundt 2500,- her gitt. De skal jeg bruke på julebordet til futen. Hmm, tenkte skattepengene våre gikk til "fornuftige" ting som f.eks å lønne lærere og slikt jeg Quote
ØHN Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Baksmell på rundt 2500,- her gitt. De skal jeg bruke på julebordet til futen. Hmm, tenkte skattepengene våre gikk til "fornuftige" ting som f.eks å lønne lærere og slikt jeg Tenkte jeg også. Men penga fra deg Repvik, må jeg tydeligvis betale tilbake til det store sluket. Quote
repvik Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Tenkte jeg også. Men penga fra deg Repvik, må jeg tydeligvis betale tilbake til det store sluket. Bra du sørger for nye bremser til en mercedes da. Håper du får en "varm, fuzzy feeling" av det Quote
Jøran89 Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Baksmell på rundt 2500,- her gitt. De skal jeg bruke på julebordet til futen. Noen må jo betale det også! Quote
TEH Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Er bare å hive på sparekontoen. Fikk vite idag at jeg må inn til førstegangstjeneste i januar, så pengene kommer godt med! Du kan slippe 1.gangstjenesten rimelig lett hvis du ønsker det da Var på sesjon for 10 år siden,dimma etter 30 min Mine valg var enkle den gangen,der jeg jobbet ville ikke sjefen ansette meg fast før jeg var ferdig med millitæret,raskeste millitærtjenesten han hadde hørt om og annsettelses papira kom raskt på borde Eller gjøre som en... tja, hva skal en si... Sier en bekjent jeg, tror jeg. Uansett så sa han på dagen da AG3'n ble utlevert, at han ikke kunne ha våpen. Da sjersanten bryskt spurte om hvorfor, svarte han rett ut; Jeg hater autoriteter, og deg spesielt. Får jeg tak i ammo så kommer jeg til å blåse hue av deg og resten av alle rasshøla de har klart å samle her. Han ble sent rett til psykologen, intervju med han, og billett hjem. Anbefaler dog ikke dette om du har store karriereambisjoner Quote
Stian&Jittima Posted June 25, 2009 Author Posted June 25, 2009 Er bare å hive på sparekontoen. Fikk vite idag at jeg må inn til førstegangstjeneste i januar, så pengene kommer godt med! Du kan slippe 1.gangstjenesten rimelig lett hvis du ønsker det da Var på sesjon for 10 år siden,dimma etter 30 min Mine valg var enkle den gangen,der jeg jobbet ville ikke sjefen ansette meg fast før jeg var ferdig med millitæret,raskeste millitærtjenesten han hadde hørt om og annsettelses papira kom raskt på borde Eller gjøre som en... tja, hva skal en si... Sier en bekjent jeg, tror jeg. Uansett så sa han på dagen da AG3'n ble utlevert, at han ikke kunne ha våpen. Da sjersanten bryskt spurte om hvorfor, svarte han rett ut; Jeg hater autoriteter, og deg spesielt. Får jeg tak i ammo så kommer jeg til å blåse hue av deg og resten av alle rasshøla de har klart å samle her. Han ble sent rett til psykologen, intervju med han, og billett hjem. Anbefaler dog ikke dette om du har store karriereambisjoner Quote
Robert Andersen Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 Er bare å hive på sparekontoen. Fikk vite idag at jeg må inn til førstegangstjeneste i januar, så pengene kommer godt med! Du kan slippe 1.gangstjenesten rimelig lett hvis du ønsker det da Var på sesjon for 10 år siden,dimma etter 30 min Mine valg var enkle den gangen,der jeg jobbet ville ikke sjefen ansette meg fast før jeg var ferdig med millitæret,raskeste millitærtjenesten han hadde hørt om og annsettelses papira kom raskt på borde Eller gjøre som en... tja, hva skal en si... Sier en bekjent jeg, tror jeg. Uansett så sa han på dagen da AG3'n ble utlevert, at han ikke kunne ha våpen. Da sjersanten bryskt spurte om hvorfor, svarte han rett ut; Jeg hater autoriteter, og deg spesielt. Får jeg tak i ammo så kommer jeg til å blåse hue av deg og resten av alle rasshøla de har klart å samle her. Han ble sent rett til psykologen, intervju med han, og billett hjem. Anbefaler dog ikke dette om du har store karriereambisjoner lol . denne var helt sykt bra :lol: Quote
E220 Posted June 25, 2009 Posted June 25, 2009 hmmm fik 55 lapper igjen hehe så 4 stk økonomi ekstra billetter med sas til thailand blev handla inn igår så da er der ca 35lapper igjen som blir tilskud til noe båt kjøp. Quote
Stian&Jittima Posted June 26, 2009 Author Posted June 26, 2009 hmmm fik 55 lapper igjen hehe så 4 stk økonomi ekstra billetter med sas til thailand blev handla inn igår så da er der ca 35lapper igjen som blir tilskud til noe båt kjøp. Fikk tak i billige billetter da Hvem selskap flyr du med? Da jeg var nedenfor ifjor rundt dissa tider fløy vi med Thai Air,kom på 6200 kr for stk,syntes det var rimelig jeg,tenkte vi skulle ta en tur neste år igjen,samboern har lyst til og vise meg Loi Kratong festivalen,i den tidsperioden Loi Kratong varer skulle Thai Air ha ca 15000kr pr stk!!!! Quote
Thomas Madsen Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 hmmm fik 55 lapper igjen hehe så 4 stk økonomi ekstra billetter med sas til thailand blev handla inn igår så da er der ca 35lapper igjen som blir tilskud til noe båt kjøp. regn med 5 til båt da... Du skal jo leve på noe også Quote
E220 Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 hmmm fik 55 lapper igjen hehe så 4 stk økonomi ekstra billetter med sas til thailand blev handla inn igår så da er der ca 35lapper igjen som blir tilskud til noe båt kjøp. Fikk tak i billige billetter da Hvem selskap flyr du med? Da jeg var nedenfor ifjor rundt dissa tider fløy vi med Thai Air,kom på 6200 kr for stk,syntes det var rimelig jeg,tenkte vi skulle ta en tur neste år igjen,samboern har lyst til og vise meg Loi Kratong festivalen,i den tidsperioden Loi Kratong varer skulle Thai Air ha ca 15000kr pr stk!!!! Vi flyr med sas siden jeg har gull kort hos de var derfor jeg fik tak i billetter på økoekstr/premium økonomi. vil gjerne ha litt bedre plass i setene når en flyr så langt. kunn fått alle 4 på vanlig økonomi til ca 15k. ellers er loi kratong fint å oppleve. har opplevd det meste av festivaler siden jeg har bodd der nede i flere år. Hehe Frode. tjener så pas godt at jeg fint klare å bruke alle 35+ noen ekstra til båt å fremdeles har oe å spise7drikke i huset hehe Quote
Recommended Posts